poniedziałek, 28 stycznia 2013

Gala NRJ i aktualności

Czeeeeść wszystkim. OOOOOOOO jak dawno mnie tu nie było. Własnie chciałam was za to przeprosić, ale jezdem chora ^^. I nie poszłam dzisiaj do gimbazy. Niby powinno mnie to cieszyć, ale nie ! Nie chce mi sie siedzieć w domu. Mam go dość. -.-

Hłe hłe hłe kto wczoraj oglądał Teleexpres... nie wiem czy dobrze to napisałam. Maciej Orłoś jest wielki. A jak wymawiali imiona i nazwiska... Na początku myślałam że sie przesłyszałam a tu nie. Chcieli zaszpanować, ale im sie nie udało. Zajan. Nie znam. xD I czym oni kręcili ten teledysk ? Chyba lodówką, albo tosterem. Jak ktoś nie widział to tu ma. Ale wersja do d*py.



I to " Łan Diiii " Orłosia. ♥ hahahahaah

A teraz gala. Jestem cholernie dumna z tych pięciu najprzystojniejszych na świecie chłopaków. Brak słów. Bije pokłony. Zauważyłam że Ew dodała parę zdjęć, dlatego zią przepraszam jak dodam takie jak ty, ale wiesz mam rozdwojenie jaźni i nie pamiętam takich rzeczy ^^.





Awww ten uścisk, jak sie dowiedzieli że wygrali ;3


                                         
Moja definicja perfekcji.Wszyscy coś brązowego. Niall miał chyba buty. Fajne *_____*



Oh Lou kocham twój uśmiech . *...*





Mrrrr.....

Aww. Czy tylko ja mam tak że jak patrze w jego oczy zgon ? ♥


Eh Niall ♥

Liamowi włoski rosną ! ♥





Taka mała dziewczynka szła zanieść chłopcom kwiatki i sie popłakała ze szczęścia. Ona przynajmniej tam doszła. Ja bym dedła na sam ich widok. A Lou jeszcze ją pogłaskał po włosach. Nie myła bym XD. Ciekawe jak to bd na koncercie w Polsce. Szpitale bd musiały masowo przyjmować nastolatki.. z powodu ataku serca. Huhuhuhu. xD



Hahahahahahahah mina Liama bezcenna. ♥

Am tu parem gifów ;





O tak z pewnością są najlepszy. Śmiejący się Harry. Umarłam po raz 654636.






 Tu filmik w którym nasz kochany Irlandczyk ma schizy, za kulisami NRJ. 



Okey koniec tematu gali. Przechodzimy do ich aktualnego życia. 

1. Wczoraj Liam spędzał czas z Andym, Harry był w Glasgow w akademiku swojej znajomej z dzieciństwa ; , podobno pojechał tam bo chciał obejrzeć film Movie 43, Zayn był z Perrie która jest w trasie koncertowej, Louis z James'em i Gabem grał w FIFE, a Niall z Joshem i Joey'em. Aktualnie teraz Harry jest w Londynie.

2. Gazeta The Sun puściła ostatnio plotkę że Zayn zdradził Pezz z australijską kelnerką. To jest kłamstwo. Wgl jak ktoś by mógł pomyśleć że Malik może zrobić coś takiego. On świata poza Perrie nie widzi. 

3. ONET o naszej akcji ; *________*

4. Liam podarował Dan piękne kwiaty z okazji rozpoczęcia trasy X Faktor. Przez tą trasę nie bd mogli sie spotkać. 



5.  To zdjęcie wstawił Liam wczoraj na tt ;


6. Zdjęcie Danielle z Twittera ; 

  Co za chudzielec. ***_____***

7. Zdjęcie Eleanor ; 


8. Nasza Baby Lux ostatnio też dodała trochę zdjęć ; 


 
Najbardziej podoba mi sie to zdjęcie ; 


  Z podpisem " Córeczka Tatusia "  ♥ Mały słodziak.  

9. Zdjęcie Nialla dodane przez mame Lux ; 



 10. Na koniec zdjęcia Harrego z lotniska. - Heathrow i Glasgow. 









 Na razie to by było na tyle. Teraz na koniec napisze wywód. No więc dziś prawdopodobnie po godzinie 20;00 wstawie notkę dla redaktorek która bd dotyczyć tego jak mamy pracować. Nie spodobało mi się to że kiedy byłam chora bloga pisała tylko Ew. Dlatego postanowiłam wprowadzić parę zmian. Może wyda wam się to brutalne czy coś, ale tak trzeba. Ogl to Ew chce ci podziekować za to że tak tu harowałaś. Wogóle pisałaś jeszcze imaginy. Więc jesteś wielka. Może nie tak jak Maciej Orłoś, ale prawie xD. 

Chciałam też podziękować osobą które czytają tego bloga. Gdyby nie wy pisanie go nie miało by sensu. Uwielbiam was ♥ 

Pa . 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz