sobota, 26 stycznia 2013

Gala NJR Music Award 2013

Dzisiaj wstawiam posta dość wcześnie, bo potem będę musiała się pouczyć na historie i geografie. ;/
Boże nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły :(
Wczoraj na kompie siedziałam jakoś do 2  w nocy i czytałam Imaginy.. Wiecie jakie świetne.. To trochę mnie zainspirowało i zamiast się położyć, zaczęłam jeszcze wczoraj pisać.
Oczywiście jeszcze go nie skończyłam i już sama nie wiem co wyjdzie z moich wypocin xD
Dobra koniec mojego gadania zabieram się do robienia posta :D


1. Dziś sobota, czyli  NJR Music Award 2013 we Francji. Gala rozpocznie się o 20:45PL. Chłopcy wystąpią z 'Kiss You ' :D 
Już nie mogę się doczekać występu, tylko obawiam się, że jak zawsze nic nie zobaczę, bo mój kochany Internet jest bezlitosny ;/

Chłopacy mają nominacje w kategorii Najlepsza Międzynarodowa Grupa. Coś mi się tak wydaję, że wygrają, ale w razie czego odpukać ;D

Pod spodem mam linki. ( na razie tylko jeden, ale sprawdzajcie co jakiś czas czy nie dodałam kolejnych ) :

 A tak wygląda czerwony dywan ( rozpoczęcie o 20.00 PL ) :





2. Pamiętacie tą dziewczynę ze zdjęć z Niallem. Wiecie, ta która miała tą fajną czapkę :D
Już wyjaśniam kim jest ;) Ma na imię Laura i spokojnie tylko kumpluję się z naszym Horanem ♥
Dzisiaj na swoim TT napisała, że fanki 1D nie mają się czym martwić, bo Niall to tylko jej kumpel.. ;) 
No to pewnie kamień z serca nie? Ja też odetchnęłam :D



Tutaj macie naszego Horankaaa. :D Znalazłam to na bestach.. Chce mi się śmiać jak to oglądam xD


3. Na koniec macie Eleanor z przyjaciółkami.. ( Menchester ) 




Przepraszam, że dzisiaj tak krótko, ale nie mam zbytnio siły.. Takie tam problemy ;)
Too do zobaczenia <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz