piątek, 18 stycznia 2013

Bravoo.!

Wczoraj kupiłam sb Bravoo i postanowiłam podzielić się z wami pewnymi informacjami ;)

Uprzedzam większość w gazecie jest o Harrym, ale to pewnie żadna nowość xD

1. Na początek macie okładkę Bravoo..Kupiłam ją tylko ze względu dlatego, że zobaczyłam Harrego i lampeczka w moim mózgu podpowiedziała, ze o reszcie też coś jest.. I nie myliłam się xD



Prawda, że Hazza wyszedł słodko? <3

2. ' Przepis na chłopaka idealnego ' - taki nagłówek pojawił się na jednej z stron Bravo.
W tym artykule można się dowiedzieć co nieco o Maćku Musiale, Robercie Pattinsonie oraz Haroldzie <3




Sposób na niego:
  • Powinnaś być starsza albo dojrzalsza. Harry wybiera właśnie takie dziewczyny. 
  • Szara myszka odpada! Taki chłopak ceni przebojowość i pewność siebie.
  • Nie bój sie sławy. Harry lubi dziewczyny, które nie uciekają prze błyskiem fleszy.
  • Musisz być blondynką! Wszystkie ukochane Harrego miały jasne i długie włosy.
Tak więc teraz wiecie na co zwraca uwagę nasz loczek.. Ale moim zdaniem, gdy znajdzie on osobę, w której się zakocha to wszystko nie będzie miało aż takie znaczenia.. Więc nie martwcie jeśli nie spełniacie wszystkich kryteri. Nie można być doskonałym ;)


3. ' Jak oni do siebie pasują ' - kolejny nagłówek,. który przyciągnął moją uwagę ;)
Wśród par znalazła się podobizna Harrego i Taylor. .Bravo jest trochę spóźnione, ponieważ nadal uważa, że para jest razem.. Ale przyzwyczaiłam się do takich wpadek w gazetach, dlatego nie zawsze wierze w to co tam pisze.. Ostatnio czytałam moje stare gazety i w jednej z nich było napisane, że Liam jest z Eleanor..  xD


Tak więc jak można zauważyć Harry i Taylor są do sb podobni w 65 %.. To niby nie mało, ale huku tez nie ma..
W rzeczywistości ci dwoje nie pasowali do siebie i ich związek nie trwał długo. Wszyscy są zadowoleni i szczęśliwi.. Bo bądź co bądź Taylor dzięki piosenką o Harrym zyska sławę i pieniądze z wydanych płyt..
Wiem może to nie miło z mojej strony, że w ten sposób pisze o niej.. Ale takie jest moje zdanie.. Z góry przepraszam jeśli kogoś uraziłam..


4. Na koniec mam dla was wszystkich chłopaków - Artykuł dotyczy Lux oraz tego, że jest rozpieszczana przez gwiazdy.  Na rękach trzymali ją Olly Murs, bracia z Jedward oraz chłopacy z 1D.. 
W szczególności nasi chłopcy oczarowani są małą Lux.Wcale się nie dziwie.. Mała jest słodkaaa <3
Jak możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach.. chłopacy zajmują się nią, gdy tylko mają czas..  
  • Podobno Harry czyta Lux bajki i dlatego często zasypia w jej pokoju ^^ 
  • Z Zaynem postawiła pierwsze kroki w świetle fleszy . 
  • Niall lubi ją rozśmieszać i przypuszczam, że mu się to udaje.. :D 
  • A pamiętacie mecz Louisa ? To właśnie z nią Tomlinson wyszedł na murawee.. ;) 
Tak więc mała już od urodzenia jest sławnaa, ponieważ jej mama jest stylistką gwiazd.. Możliwe, że w przyszłości zrobi karierę taką jak cała reszta .. tego jej życzymy ;) 




Okey..ja muszę uciekać.
Pa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz