poniedziałek, 28 stycznia 2013

Do redaktorek.

Dobra więc jestem i pisze, to co miałam napisać. Zaczne od tego że chodzi tu o dni przed naszymi feriami. Wtedy blog podupadł jeśli chodziło o bieżące informacje. Nie wstawialiśmy postów przez trzy/ cztery dni.

Więc teraz ogólna informacja do redaktorek. Jeśli bd sie opieprzać i robić mniej niż cztery-pięć postów tygodniowo będziemy musieli się pożegnać. Rozumiem oczywiście jeżeli będziecie miały jakiś wyjazd, za dużo nauki, choroba, bądź za słaby internet, wtedy napiszcie o tym do mnie lub na blogu.

Następna informacja jest o imaginach Ew. Zauważyłam że podobają wam sie jej " wypociny ". Nie tylko wam bo mi też. Po waszych komentarzach wnioskuje że chcecie je częściej. Dlatego jeśli Ew ci sie uda będziesz mogła dodawać dwa tygodniowo ? Inni byli by zachwyceni, nie mówiąc już o mnie. xD.

Na dzień dzisiejszy chce powiedzieć tylko tyle. Jak coś mi się przypomni napisze o tym. To takie tam krótkie. xD


Mam nadzieje że sie nie gniewacie jeśli chodzi o moją decyzję. Ale martwię sie o tego bloga. Ogólnie to chciała bym wam podziękować za to że jesteście tu ze mną i pomagacie mi pisać. Bez was by było ciężko. ♥

XOXO.

3 komentarze:

  1. Ooo ty szumowino. xD
    Myślisz, że twoje słodkie słówka wszystko załatwią i będę dodawać rozdziały częściej ?
    Niestety dobrze myślisz xD
    A więc ewentualnie przystaję na twoje wymogi xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahah, Kocham cie ♥

    OdpowiedzUsuń