wtorek, 1 stycznia 2013

: DD

Cześć wszystkim : )) 
 Jak tam po sylwestrze?  Bo u mnie ciężko -,-  Ale muszę przyznać, że był baaardzo udany ♥ 

Słuchajcie mam dla was bardzo smutną wiadomość, sama jak  to  zobaczyłam  to tak jakoś łezki mi poleciały ... Są zdjęcia gdzie widać jak Harry całuje się z Tay ; cc   Tak wiem to straszne . Można powiedzieć, że Haylor jest już potwierdzone nie których to może cieszyć, a niektórych nie Mi osobiście się to nie podoba  ale to tylko moje zdanie. A mówiłeś, że ona nie jest w twoim typie ... 

Macie fotki 






Przejdźmy do reszty :


-Niall'a ulubiona piosenka Ed'a Sheeran'a to The A Team : DD 

-Harry był wczoraj na koncercie Coldplay.

-Chłopcy podczas  trasy Take Me Home będą korzystać z luksusowego, prywatnego samolotu, wartego trzy miliony funtów! 1DPL Woow lecę z wami boys xd

- Zayn i Perrie sylwestra spędzili razem na imprezie jej brata : D

-Louis ma już 8mln followers na TT.

- Niall  na twitterze napisał : "Szczęśliwego Nowego Roku ludzie! Dziękuje za 2012! 2013 lets gooo"

-Lou organizował wczoraj imprezę sylwestrową na której była El , Niall, Liam, Danielle i ich znajomi : DD 

 - Louis wraz ze znajomymi  o północy również  puszczał fajerwerki ; d

-Harry po zdjęciach gdzie całuje się z Taylor stracił ponad 3 tysiące followersów  

-LWWY jest na 96 miejscu, jako najczęściej kupowana piosenka 2012 roku (BBC Radio 1) 1DPL

-WMYB numerem 85 w top piosenek roku 2012 w UK 1DPL

-660,000 kopii Up All Night i 61,000 kopii Up All Night DVD i Blu-rays zostało sprzedanych w UK. 1DPL

-Następny sklep 1D pojawi się w LA : DD

-"One Thing" jest na 121 miejscu, jako najczęściej kupowana piosenka 2012 roku (BBC Radio 1). 1DPL

-MTV UK: Harry i Taylor siedzą godzinami na Skype! Teraz to już mnie nic nie zdziwi ...

- "Myślę że nasi fani są trochę jak my. Są bardzo zabawni,lubią się śmiać i imprezować"-Niall 

- Niall:Moja księżniczka jest w drodze, muszę po prostu na nią poczekać.  Ohhh słodziak ♥ 

- Na MTV Live o godz. 17:00 będzie One Direction: My First Time: ))

-Eleanor ( dziewczyna Louisa ) ma w swojej kolekcji koszulkę z napisem '' I ♥ LOUIS ''




-Kocham Justina Biebera bardzo,ale nie mogę podjąć decyzji czy lubię bardziej jego,czy jedzenie.To zbyt trudne -Niall   Ojj kochanie ale ty masz dylematy : ))

-Czy kiedyś zadzwoniliście do mamy i wyjaśniliście plotki o was? Liam:Tak,kiedy byłem martwy. Zadzwoniłem i powiedziałem ze nadal żyje. Boże jak ktoś mógł wymyślić takie coś  ? ; o 

-Raz Zayn wpadł przypadkowo na płaczącą dziewczynę i widząc że płacze, próbował ją pocieszać. Ooo ♥ 

-Zayn:Kocham cię Liam.  Liam : Kocham cię na zawsze!♥♥   Uwielbiam waas !


Teeeraz kilka fotek : D





Mężu ale ty jesteś przystojny ♥♥












Okeey na dzisiaj to wszystko ja uciekam bo padam paaa ♥♥




-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz