czwartek, 10 stycznia 2013

CZWARTEK

Hej.. Czy wy tez czujecie smak weekendu ? :D
Jutro już piątek i feriee. Ludzie trzeba się cieszyć.. ! :D
Okey dzisiaj tylko krotki wstępik, bo mam trochę dla was informacji ;)


1. Wczoraj odbyła się Gala Peoples Choice Awards. One Direction zgarnęło dwie nagrody. 
  • WMYB - Best Song Award
  •  Up All Night - Best Album Award
Jesteśmy dumni! <3
 

2. Malik zmienił swoje tło na TT..Sami zobaczcie :



3. Dzisiaj w nocy zostaną ogłoszone wyniki dotyczące nagrody BRIT.. Chłopcy dostali nominacje w kategorii Best British Group. ;) Tak wygląda nagroda.. Moim zdaniem jest z lekka dziwaczna xD

Czekamy z niecierpliwością na wyniki.. Mam dla was misję. Za nim pójdziecie pomódlcie się za chłopaków ! :D


4. Niall cztery godziny temu był na próbach z     




Widzicie mojego przyszłego męża? :D Haha jak można go nie zauważyć.. Takie ciacho <3


5. Zayn wraz z Harrym zostali zaproszeni na wczorajsze przyjcie od British GQ ( magazyn mody ). Jednak na uroczystości pojawił się tylko Hazza ;)







6.  Tak jak Kasia pisała w poprzednim poście podobno związek Harrego i Taylor się rozpadł.. Na razie to plotka, ale coraz więcej na to wskazuje.. O tej sprawie mówili już nawet w  Radiu ZET.. 
Jestem ciekawa czy Taylor standardowo napisze piosenkę o swoim złamanym sercu i o tym jaki jej były facet był zły.. Czas pokaże.


7. Dzisiaj okazało się, że nie pobiliśmy rekordu co do wyświetleń ' Kiss You ' . Teledysk miał ich  10.4mln , a rekord wynosi - 10.6mln . Mimo tego moim zdaniem teledysk jest najbardziej pokręcony ze wszystkich jakie widziałam.. xD

Nie chce nic mówić, ale Payne ma obsesje na punkcie Batmana.. Liam chyba nigdy z tego nie wyrośnie <3


8. Głosowanie !
MarkMeets - 1D jako ulubiony boysband http://markmeets.com/#/boyband-poll/4572167335
Liczę na was jak zawsze..Do roboty ! :D


8. Pewnie jesteście ciekawi czy w Polsce jest dużo osób o nazwiskach typu Payne, Malik, Horan, Tomlinson czy Styles.. Mnie to ciekawiło, a że mam takie szczęście jedno z kont wstawiło właśnie takie infoo.

  • Horan -  0 osób o tym nazwisku ( No tak w końcu pierwszą będę ja xD )
  • Styles - 1 osoba
  • Tomlinson - 2 osoby
  • Payne -  4 osoby
  • Malik - 6901 osób 
Wow widzę, że Malików mamy dużoo.. Miejmy nadzieję, że może jeden z nich jest powiązany z naszym Zaynem :D


A na koniec zdjęcie śpiącego Harrego.. Prawda, że z niego słodziak <3
Zdjęcie to wstawił Zayn na TT z opisem : Wake up!



Życzę kolorowych snów..
Dobranoc <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz