poniedziałek, 28 stycznia 2013

All : D

Heeejkaa kochani ♥
 

Jak tam u was ? Cholernie dawno mnie tu nie było, przeepraszam was za to z całegoo serducha ! Obiecuję, że wszystko postaram się nadrobić, ostatnio miałam kiepski czas i mnie nie było, dlatego tu nie zaglądałam  ale mniejsza o to ...
Widzę , że Kasia chcę coś pozmieniać, mam tylko cichą nadzieję, że mnie nie wywali -,-

Teeeraz do rzeczy :


-Wczoraj jakaś fanka wysłała Liamowi zdjęcie tey koszulki pisząc, że tylko kiedy ją zobaczyła od razu pomyślała o nim. Na co on jej odpowiedział że myśli, że musi ją mieć  : ) 
 



-Liam bardzo cieszy się na trasę Take Me Home, jest bardzo podekscytowany : D 


- Lou dodał to zdjęcie na tt : Burgerboy ! : )


- Wczorajszy dzień Pezz i Zayn spędzili razem, możliwe, że dziś tak samo : ) 1DPL

-Wczorajszy Teleexpress obejrzalo... 5,8 mln widzow. Wow !  Tyle widzów o.O xd

- Jak już Kasia pisała chodziły plotki, że Zayn zdradził Perrie, jednak to jest jedna wielka bzdura wyssana z palca ! Cala plotka na ten temat  jest zmyslona przez gazete The Sun, która nie słynie z wiarygodności. Ta kobieta kłamię, a gazeta chce zarobić na aferze. Ludzie jednak są okrutni -,-

-Kiedy Niall się denerwuje nie potrafi utrzymać kontaktu wzrokowego i śmieje się częściej niż zwykle .

- "Nie powinienem tego mówić, ale... kiedyś ja i Liam wygłupialiśmy się i skończyło się na całowaniu. Ale to było tylko dla żartu !" - Zayn  

-Savan Kotecha dodał na twittera : ''One  Direction jakiego jeszcze  nie znacie '' : DD Siikałam jak to oglądałam xd    ----> Kliiik.

-Na jednym z koncertów Niall zadedykował Nando's piosenkę " I Want ''

- Gdyby Liam mógł zjeść obiad z jakąkolwiek osobą, martwą lub żywą, wybrałby Johny'ego Deppa

- Harry nie jest zadowolony gdy jego dziewczyna daje mu słodkie przezwiska. Ho ! Ho! Dobrze wiedzieć ; d 

-Hazza: Louis mnie rozśmiesza.. niespodziewanie klepie mnie w tyłek.

- Niall: czasem jestem strasznie głodny, myślę że muszę coś zjeść ale jestem zbyt leniwy żeby coś sobie zrobić. Mój mąż jesst leeeniem ale i tak go kocham ♥ 

-Zanim Zayn został sławny powiedział: potrzebuję tylko kogoś kto powie mi że umiem śpiewać.

- Zrobię  wszystko dla miłości - Harry

- Jesteśmy teraz jak bracia. Będziemy walczyć, a następnie uzupełniać.Nic nie może nas od siebie oddzielić. - Liam

- ''Czuje się świetnie kiedy nasze fanki mają chłopaków i ich całują, ale proszę nie przede mną. Wtedy umieram ''- Harry

- Niall: Robimy dla nich wszystko. Harry:Moje dziewczyny są niesamowite ! Słooodziak ♥ 

-Harry przyznał, że mógłby spotykać się z nie starszą kobietą niż 44 lata, Zayn 40, reszta woli rówieśniczki.

-Harry z fanką w akademiku był tam ze swoją przyjaciółką ; d 


-Za trzy dni nasz słodki Styles bd miał 19 lat : ) Jak to szybko zleciało ; c Ale jest wodnikiem taak jak ja ! : d

-Harry: Nienawidzę tego, że mam więcej followersów niż reszta chłopaków. Wkurzam się, bo One Direction to nie tylko ja.

-W jutrzejszym Bravo bd o Tay i Hazzie i nie tylko ; d

 
 -Kiedyś na spotkaniu z fanami skoczyłem Liamowi na plecy, a zaraz po tym przez przypadek z nich spadłem." - Louis.

- Wywiad który chłopcy nagrali dla Daybreak zostanie wyemitowany w czwartek o 8:00PL ! 1DPL

- One Direction Get Nose-talgic | Red Nose Day 2013
----> Kliiik. 
 



Okeey , na dzisiaj wszystko ; d Czuję się okropnie chyba bd chora ; c 
Na koniec chciałam napisać, że wiem, że ostatnio nawaliłam sprawę z blogiem  i jest mi strasznie głupio,że wszystko zostawiłam na głowie dziewczyn, mam nadzieję że nie macie mi tego za złe . Przepraszam jeszcze raz .

I kilka staryych footek .












 

Jaa uciekam dobranoc wszystkim ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz