poniedziałek, 14 stycznia 2013

Ferieee! ♥




Jak można się domyśleć od dzisiaj zaczynam ferieee..! Awwww.. ♥ Jak miło obudzić się rano ze świadomością, że nie trzeba iść do szkoły... To jest takie bezcenne uczucie. :D
 Okey dzisiaj nie ma za wiele informacji, ale postanowiłam dodać posta, bo przeczytałam jedną ważną, a zarazem smutną rzecz..

Chodzi o Harrego. Podobno Louis znalazł go płaczącego w łazience bo tracił fanów przez Haylor. Ludzie, okey rozumiem można nienawidzić Taylor, bo ja tez jej nie lubię. Ale nigdy nie zrozumiem, że przez coś takiego odwracacie się o swoich idoli.. Nie zdajecie sobie nawet sprawy z tego jak oni mogą to przeżywać.. Tyle osób oddało bilety na ich koncert przez Taylor ? Błagam was.. To jest choreee. Każdy popełnia błędy, nawet chłopacy z 1D.. Oni są tylko ludźmi.. Nie wymagajcie od nich perfekcji, bo oni nigdy tacy nie będą.. Każdy ma wady, czasami zbacza z właściwej drogi, robi rzeczy, których potem  żałuje, ale każdy zasługuje na druga szanse. Tak na marginesie, nie obwiniam Harrego o to co się wydarzyło.. Do była jego decyzja i ja ją szanuje.. Pewnie teraz sam ma do siebie pretensje, dlatego nie utrudniajmy mu tego.. To chyba wszystko co mam na ten temat do powiedzenia.. Mam tylko jeszcze jedną prośbę..Przemyślcie to.. Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi..

1. Chłopacy są w Afryce.. Wybrali się tam w celach charytatywnych.. Antyfani pewnie sądzą, że robią to dla sławy i kasy, ale to nie prawda.. Pojechali tam by pomóc biednym dzieciom.  Po wizycie w Afryce mają zamiar wybrać się prosto do Japoni, aby promować nowy album. Odbędzie się tam przyjęcie dla 2000 fanów.. Szkoda, ze nie będę jednym z nich.. Możliwe, że u nas też coś takiego zorganizują. Nikłe szanse, ale zawsze jakieś xD
Pamiętacie, zdjęcie na którym Harry miał przyklejony plaster. Te szczepienie było najwyraźniej na choroby przenoszone w Afryce.. 


2. Adam Lambert o chłopcach: "Wyglądają jakby świetnie się bawili. Mają dużo figlarnej energii i dobrze wyprodukowaną muzykę." No chociaż jedna polska gwiazda nie obrzuca ich błotem i nie zazdrości popularności i osiągnięć.. ;D


 3. Wczoraj wieczorem zaczęłam pisać kolejny Imagin.. Tym razem będzie on składał się z kilku rozdziałów..  Pierwszy postaram się dodać dzisiaj albo jutro.. Wiecie muszę jeszcze zrobić małe poprawki . ;)
Liczę, że wam się spodoba.. Bohaterkami jesteśmy my - Sandra, Kasia i Ja..  Tak jakoś wczoraj mnie natchnęło do pisania..To pewnie dlatego, że ostatnio miałam fajny sen.. 

Na koniec dodam zdjęcia, na których będziecie mogli zobaczyć jak zmienili się chłopacy w przeciągu 2 lat.. Chodzi mi oczywiście o fryzury ;)

  • Zayn







  • Harry - u Harolda prawie nic się nie zmieniło.. xD



  • Niall



  •  Louis









  • Liam - za to Liam ma ładną przeszłość xD
 


A więc w komentarzach piszcie, w której fryzurze chłopakom było najlepiej..

A teraz zmykam...Pa <3

1 komentarz:

  1. Zayn ; teraz xD
    Harry ; 5
    Niall ; 2 ♥
    Tommo ; 3
    Liam ; omg... 8 xd

    To super że piszesz imagina. tak dawno go tu nie było ;)

    OdpowiedzUsuń