piątek, 18 stycznia 2013

Tokio ciag dalszy.

Jooooł . Jak widzicie to znowu ja. Dzisiaj dziwny dzień. Kurier mnie oszukał, skurczybyk jeden... Miał mi dzisiaj przywieść książkę, a jakoś jej nie widze. Boże uschne jeśli jej niedługo nie przeczytam chodzi mi o " Dotyk Julii " . Uwielbiam takie książki, a ta to już wgl mnie zaciekawiła. Niestety w necie nigdzie nie można tego ściągnąć. Jak jest to na chomikuj i to tylko 10 rozdziałów... ale i tak sądze że to nie rozdziały...
Dzisiaj niestety nie byłam na nartach. Bo wszystkie mięśnie mnie palą, ale za to oglądałam taką bajke Hotel Transylvania. Dobre dla fanów Drakuli, przedstawili go w śmieszny sposób. I wgl uwielbiam tą bajke. Szybko te ferie lecą, nie sądzicie ?

Dzisiaj w trendach ;


1. Teledysk do OT niedługo będzie miał 200 mln wyświetleń. O my krejzi Directioners. ♥

2. Jak Sandra już wspomniała na nagraniu Zayn wyszedł bo się źle poczuł, będziecie to mogli zobaczyć w 9;50 minucie. 



Hahaha włosy Harrego i Zayna mnie rozwalają na tym filmiku. xD

3. Zayn kupił sobie wczoraj robota DIY i spędził wczorajszy dzień w hotelu montując go.

4. Harry stwierdził że Japońskie dziewczyny są ładne i mają dobry gust.

5. Liam powiedział że nie zdawał sb sprawy z tego że Tokio jest takie wielkie.

6. Lou kupił sobie wczoraj aparat Palaroid.

7. Chłopcy grali wczoraj w piłke nożną z robotami. O mamuuuusiu, ja też chce.

8. Chłopcy do Londynu wrócą 20 stycznia.

9. Chłopcy mieli dzisiaj sesję do magazynu AREA, to zdjęcie z IG 1D


10. Chłopcy dziś w Music Station ;


11. Tu zdjęcia z dzisiaj ;




































12. Niall dodał dzisiaj na tt ;



13. Harry dodał na IG ;


14. Josh dziś koło ósmej rano. No nie ładnie koleżko. Dopiero blady świt a ty już piwko ^^

Okey na razie tyle... : )

1 komentarz:

  1. Świetny blog <3 Piszcie dalej :D Jesteście świetnee XD !

    OdpowiedzUsuń