poniedziałek, 7 stycznia 2013

Teledysk do Kiss You !!!

No hej misiaczki..Co tam u was?  Dużo na jutro macie zadane ? 
Ja mam jutro sprawdzian z biologi.. ale mam nadzieję, że jakoś mi pójdzie..
Wiecie dzisiaj poszłam zapisać się na wyjazd do Bydgoszczy, żeby obejrzeć na żywo mecz siatkówki.. Dwa lata temu tez byłam na meczu i było fajnie, więc teraz tez się zapisałam z koleżankami ;)
A potem sprawdzam w necie kto gra, a tu mi wyskakuje SKRA Bełchatów!!! Czujecie moje emocje? 
Zawsze chciałam iść na ich mecz, ale wiecie nigdy nie było okazji.. a teraz takie coś... :D

Okey już się uspokajam i pisze o chłopakach, bo ostatnio przez Internet nie miałam okazji  nic dodać . 

1. Statystyki.!

  • Najlepsza sprzedaż albumów w 2012r w USA:
1.Adele 21 
2.Taylor Swift Red 
3.One Direction UAN 
4.Mumford and Sons Babel 
5.One Direction TMH
  • Little Things zajęło 1 miejsce w gorącej 20 na eska TV
  • LWWY na 2. miejscu " Przebojów Radia Zet


2. Wywiad, Access Hollywood 13.11.12 - http://www.youtube.com/watch?v=sFq0a8FsBVM

 
3. Dzisiaj :D




 #Ciekawostki
  • Mama Zayna potwierdziła, że nie ma twittera!
  • Grupy krwi chłopców: Zayn i Harry - B, Louis - 0, Liam - AB, Niall - A
Szczerze powiedziawszy to nawet nie wiem jaką ja mam grupę krwi.. Ale patrząc tak realnie mam albo A  - po mamie, albo 0 - po tacie...


4. A na koniec najważniejsze.. 
Na Youtube pojawił się teledysk do ' Kiss You '  - http://www.youtube.com/watch?v=T4cdfRohhcg
Koniecznie musicie go zobaczyć..!1
Musiał być on dość dawno temu nagrywany, bo Harry nie ma jeszcze tatuaży na klatce piersiowej..;)
Co do Nialla , Louisa i reszty.. sami lepiej zobaczcie xD

Ok.. to ja lecę się jarać .. Paa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz