wtorek, 29 stycznia 2013

Wywiad... ;)

Hejoo ludzie xD Co tam.. ?
Mam dobrą wiadomość .. jutro wstawiam kolejny rozdział :D Mam nadzieję, że się cieszycie xD
Dobra, dobra nie mam z lekka czasu, dlatego lete z tym koksem ;D


1. W Francji jak wiecie chłopacy mięli wywiad. Oto zdjęcia naszych hot przystojniaczków :D


Powiem to kolejny raz: Kocham cię po prostu ♥



Zayn twój uśmiech zabija xx

Niall co ty wyprawiasz?! Oo jak wrócisz będziesz musiał się ostro tłumaczyć !





Mina pod tytułem : Co ty do mnie mówisz człowieku? xD


Ten zaciesz xD

 Zaraz przyniosę ci grzebień, tylko spokojnie.xD


Nasz słodki Hazza xx





Hmm co za spojrzenia koledzy xD

Też bym chciała, żeby do mnie sie tak uśmiechali ;(

Niall wszystko w porządku ? xD
 


2. Chłopcy wraz z bandem zjedli dziś lunch w Nandos i są w trakcie prób do trasy. A oto nasz Haroldzik xx






3. Charytatywny singiel chłopców "One Way or Another" ma swoją premierę już 31 stycznia na iTunes ! No nareszciee. Bo czekam i czekam :D


4. Chłopcy będą w This Morning i Daybreak w czwartkowy poranek. Wywiady jednak zostały nagrane wcześniej. A dopiero teraz zostaną puszczone na antenie ;)


5. Sklep 1D World został dziś otwarty w Edmonton. Wiemy o tym dzięki Liamowi, który pisał o tym na TT. Zostając przy nim Payne zaczął follować dzisiaj wiele osób. I obiecał, że jeszcze to powtórzy. W dodatku odpowiadał na niektóre pytania od fanów. Moja rada jest taka, że jeśli chcecie by któryś z chłopaków zaczął was obserwować piszcie do Liama. To u niego macie największe szanse. Nasz przystojniaczek followuje 13 tysięcy osób.. :D A ta liczba wciąż wzrasta. ;D 
Życzę powodzenia xx


A teraz zmykam. Jednokierunkowych <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz