piątek, 11 stycznia 2013

Wiiiitam ; dd

Heeeeeejka wszystkim ! ♥ 

Bożee, jak mnie tu dawno nie byłoo, za co was bardzoo serdecznie przepraszam ; ) Widzę że dziewczyny się wszystkim zajęły kiedy  ja tymczasowo nie miałam neta, ale postaram się wszystko nadrobić  : DD 


Więc zaczynamy !

- 18 stycznia w Japonii chłopcy wystąpią z LWWY w jakimś show muzycznym. A 19 stycznia odbędzie się przyjecie dla 2000 fanów. A Polska kiedy  ? 

-Harry na okładce nowego Bravo :



- Hazza  napisał do Jake'a Goslinga, że jest złym człowiekiem xd : D 

-Potwierdzone, że Danielle będzie tańczyła w XFactor UK 2013! 1DPL  No i wszyscy są zadowoleni : )) 

-Jak pewnie wiecie  nasz kochany Zayn Malik  dokładnie jutro obchodzi swoje 20 urodziny . Stary już jesteś Malik. Chociaż dla mnie zawsze bd miał 17 lat i nie bd umiał tańczyć ! : DD 

-Prawdopodobnie rodzina Zayna zawita jutro do Londynu, aby razem z nim świętować : D 

- Josh: Wy nie jesteście fanami. Wy jesteście legendą. Ochh aż się wzruszyłam ; c

-Paul ostatnio dowiedział się że bd miał kolejnego synka ! Graaatulacje Paul !  ♥♥ 

-Jak już Kasia i Ew. pisały to Harry i Taylor już nie są razem . Nie chcę byż wredna ale cieszę się z tego xd ♥  Więc niedawno Tay napisała na tt, że wraca do studia  oh oh możemy już czekać na nową piosenkę o Harrym xd  Trzeba się nazywać Swift : D 

-Wczoraj chodziły plotki że nasz Niall jest w szpitalu, sama jak to przeczytałam to aż mi się gorąco zrobiło. Na  szczęście Horan osobiście napisał na tt, że jest wszystko w porządku, że nie jest w szpitalu i nie mamy wierzyć we wszytko co zobaczymy : DD  Normalnie kamień z serca xd ♥ 

-Gdy Niall zacznie gadać nikt nie da rady go zatrzymać, dopóki nie da się mu jedzenia – Louis. Ho ! Ho ! Ho !

-Płyta Up All Night zyskała w USA pierwsze miejsce, już 27 minut po tym jak została wydana : D 

-Wujek Simon ma mnóstwo zdjęć chłopców w swojej garderobie.

- Hasbro - Your Moment with 1D: Dedicated Directioners ----> Kliiik.

-Hasbro - Your Moment with 1D: At Home and On the Road ----> Kliiik.

-Hasbro - Your Moment with 1D: Music ---->Kliiik.

-Hasbro - Your Moment with 1D: Fab 5 Fashion ----> Kliiik.

 Jakby ktoś nie wiedział  Hasbro to firma ską pochodzą lalki chłopaków  :))

-Danielle dziś ze znajomymi :



- Zayn chodzi na siłownie tylko gdy reszta chłopaków idzie.

- 'Jeśli masz szczęście i Niall zakocha się w tobie, idź prosto. Ale przede wszystkim nie graj jego sercem.' ~ Zayn Obiecuje  nie bd ! ♥ 

- 'Niall kłócił się z ochroniarzem na lotnisku przez 30 minut, ponieważ on powiedział mu że nie może zabrać jedzenia do samolotu' ~ Zayn Kochanie ja też bym się kłóciła xd 

- R: Wolałbyś stracić włosy czy Louis'a .? Harry: Stracić włosy .Ooo słodkoo ♥♥ 

-R: Co sprawia, że Niall jest piękny .? Liam: Wszystko. Zayn: Jego blond włosy. Louis: Jego irlandzki . Harry: Jego oczy Ja: WSZYTKO ! ♥ 

-R: Kto jest twoim ulubionym piosenkarzem? Niall: Justin Bieber. Harry: Adele. Zayn i Liam: Bruno Mars. Louis: Harry Styles No kurde i jak ich tu nie kochać ? : O ♥ 

-Liam: Gdybyśmy grali w horrorze, kto umarłby pierwszy? Wszyscy: Niall! Niall: Tylko dlatego że nie wiedziałbym o co chodzi! Mężu uwielbiam cię ♥ xd

-Niall miałby brata bliźniaka ale jego mama poroniła ; c Smutno trochę ..

- Harry: Kiedy Liam spał, Zayn wygolił mu trochę brwi. A kiedy Zayn zasnął ja wygoliłem mu na nogach swoje inicjały. Hahahaahhahahahahhahaha dobre xd

Teeeraz czas na zdjęcia :











A tutaj macie kilka starych : 



 





To ja uciekaam paaa ♥
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz