poniedziałek, 21 stycznia 2013

Wie o nas cały świat, tylko nie 5 osób które miały sie o tym dowiedzieć...

O taakkk ! Przyszła moja książka. Więc jak nie skończe jej dzisiaj przez noc, jutro prawdopodobnie mnie nie zobaczycie. xD  Alem sie jaram. Napisałam wczoraj  do Harrolda ale nawet mi nie odp... dlaczego mnie to nie dziwi. Akcja szła wczoraj pełna parą. Przez jakiś czas utrzymywaliśmy się na czwartym miejscu, ale potem większość miała limit. Ja chyba miałam ich aż 4. Bo dupy z tymi limitami. Miałam wczoraj kulig i jeździłam na nartach, ja krejzi nastolatka... Przyszłam do domu cała biała i mama nie chciała mnie wpuścić. ^^ Dzisiaj też może gdzieś wyjde, ale raczej wątpie. Jutro wbija Ew ale bd rozruba. xD Dlatego jak ona jest to nigdy nie pisze postów, bo mnie wali a raczej tego byście nie chcieli czytać. Okey do rzeczy.

Z wczorajszych wiadomości ; Maciej Orłoś na prezydenta, sprowadzi nam 1D do Polski. Dla tych którzy nie są poinformowani. Mówiono o nas w wczorajszym Teleexpressie. Ja tam siedzie na łóżku mojego brata i czekam. Gadają coś o pociągach, o tym jak dzieci mają sie odżywiać i o jakiś żubrach. Ja już tam bulwers a tu nagle ;


I to jego KONIEC KROPKA na końcu. Mamy nowego fana xD

A teraz zobaczcie jaki piękny filmik. Troche mnie poruszył ^^.


Jestem z nas tak dumna że nawet nie zdajecie sb sprawy. ♥

Nasz świrnięty Liam znęcający sie nad robocikiem. Jest z nim Andy.


A tu jest taki fajny filmik, jak ktoś chce sie ponapalać na chłopaków to prosze bardzo. Mają boskie tyłki ♥ I ten szpagat Liama na końcu, aż to poczułam... xD



Filmik serio wart uwagi .

Tak za bardzo nie wiem co jeszcze dodać. xD

No moze jeszcze to że cały świat wie o naszej akcji tylko nie pięciu chłopaków którzy mają to wiedzieć... ; ( Płaczcie razem ze mną. Little Mix nas zauważyły... Jest szansa że Pezz powie Zaynowi. Módlmy się.

Więcej nic nie mam... jak na razie. Dlatego później jak coś będzie to dziewczyny napewno napiszą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz