niedziela, 18 listopada 2012

Co robili chłopacy ?





Już dwunasta, a ja nie mogę zasnąć.. ostatnio mam tak dość często..
Dlatego postanowiłam wstawić jeszcze jednego posta ;)

Co dzisiaj/wczoraj robili chłopacy  ? 

  •  Harry był w Tesco 
  



 
  •  Liam w centrum handlowym

 

  •   Zayn był z Perry w New Castle, gdzie Little Mix podpisywało płyty, a potem na koncercie w Birghman.
  •  Louis z Eleonor obchodzą dzisiaj rocznice.. Są prawdopodobnie w Paryżu.. to tam Louis wyznał jej po raz pierwszy miłość <3
  •  Niall był na próbie do MSG


Siedzę sobie teraz spokojnie na TT.. a tu nagle widzę zdjęcie Nialla i Amy..Na pierwszy rzut oka wyglądało to tak jakby trzymali się za ręce.. ale jednak nie.. 
Mimo to ja od razu totalna załamka i zachciało mi się płakać ;(
Ja wiem.. chce żeby on był szczęśliwy i wgl.. ale trudno będzie mi zaakceptować fakt, że ma dziewczynę..
Na pewno jak nadejdzie ten moment to będę przybita.. W głębi duszy mam maluteńką, mikroskopijną nadzieję, że go spotkam..i moje plany się skomplikują jeśli będzie miał dziewczynę..No, ale będę musiała znieść ten fakt..
Mimo wszystko na razie trudno mi to sobie wyobrazić..a niestety czuję w kościach, że on i Amy będą razem.. Jupii ;(



Dobranoc.


/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz