sobota, 17 listopada 2012

Różności :D

No cześć.. Co tam u was.. Jak spędzacie sobotni wieczór ? 
Ja hmm siedzę w domu .. niedawno skończyłam czytać książkę.. I powiem, że była strasznie dziwna..nic z niej nie rozumiałam..i nw czego tak na prawdę  miało to dotyczyć..
No, ale nic.. Przechodzę do konkretów

Harry był dzisiaj z kolegą na zakupach w sklepie z gitarami..
Tweeta  : Oops. Always dangerous going guitar shopping with @LovisMAndersson . He loves them. So much.

I zdjęcie : 



Występy One Direction : 
  • 19 listopad - Royal Variety Show .  Chłopacy wystąpią przed królową ;) Nw jak wy, ale ja bym miała dużego stresa.. To przecież królowa ! :P
  • 22 listopad - BAMBI AVARDS w Niemczech.. kurcze cztery dni przed moimi urodzinami.. Gdybym mogła tam być..to by był najlepszy prezent urodzinowy na świecie <3

Okey a teraz filmiki ! :D
 
Ja pierd*le...Te dziewczyny miały szczęście.. ! :D
Kurcze tu sobie myślisz, że to figury woskowe.. a po chwili one zaczynają się ruszać xD
Na początku pomyślałabym, że mam jakieś schizy albo co xD
Ta blondyna nie wiedziała co na początku powiedzieć, a Hazza ją przytulił <3
Boże co ja bym dała, żeby być na jej miejscu..! <33


Okey to chyba na tyle.. Jutro dodam więcej zdjęć z Magazynu PARADE + filmik . 



/ Ew.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz