czwartek, 8 listopada 2012

Zajęcia chłopaków

Wczoraj Louis i Liam wraz z Andym byli posurfować, a Zayn i Harry przepadli jak kamień w wodę..nie wiemy gdzie się podziali ;P

Za to Niall wybrał się na małe zakupy do H&M i Armaniego ;)
Na jednym ze zdjęć widać jak jeden z ochroniarzy nosi jego torby..ten to ma dobrze :D











 





















Liam i Harry byli wczoraj widziani w salonie tatuażu. Liam wychodząc z studia  powiedział do fanów : Tylko nie mówcie nic mojej mamie ;)

RMF  MAXX ogłosił konkurs , w którym można wygrać płytę AUN z autografami chłopaków .. 
Szczegóły tutaj : Konkurs

Wiecie tak mnie zastanawiało jak słuchałam ' Heart Attack ' kto robi to charakterystyczne ' Ał ' .. I nie mogłam do tego dojść.. 
Ale już wiem .. :P To nasz kochany Horann.. :D 
Spodziewalibyście się ? Bo ja nieee :P


/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz