poniedziałek, 12 listopada 2012

Hot newsy :D

Cześć... 
Wiecie tak ostanio nie mogę odnaleźć się w tych wszystkich sprawach związanych z 1D.. strasznie tego dużo, a ja tego normalnie nie ogarniam.. Nw od czego zacząć, potem muszę iść się uczyć i wychodzi, że nie wstawiam nic :/
Wyszłam z rytmu i muszę znowu w niego wskoczyć.. 
Okey zaczynamy !

Dzisiaj chłopacy mięli przygotowania do koncertu w  ' Today Show ' , który będzie 13 i 14 listopada..
Niestety koncert odbędzie się o 13.00 PL.  Ale nie martwcie się.. Jutro na pewno wpłyną do sieci jakieś filmiki..które potem dodam.. :D



Niall wybiera się dzisiaj wieczorem na koncert Justina Biebera.. O tej porze będziemy już smacznie spać.. za to mi będą się śniły próbne testy :/
Zdecydowanie bardziej podoba mi się perspektywa koncertu xD 

O 17.00 w Radiu RMF MAXX mogliśmy dzisiaj posłuchać drugiej części wywiady z Louisem i Zaynem... Nie dodawałam linka, bo lepiej to obejrzeć na YouTube. :D
Filmik jeszcze nie został dodany, więc musicie być cierpliwi :)

Chłopacy za trzy dni wracają do UK.. Nw czemu, ale strasznie się cieszę.. Wolę, gdy są w Wielkiej Brytanii.. Dziwne prawda ? xD
Mój tok myślenia w ogóle jest inny niż wszystkich  :P

Wczoraj odbyła się Gala EMA..ale jak wiadomo 1D się na niej nie pojawili..
Mimo to zgarnęli nagrody w kategorii :
  • MTV EMA Best New Award 2012 
  •  MTV EMA Biggest Fans Award 2012
Taaakkk!! Chłopacy zasługiwali na to bez wątpienia..
Jestem z nich taka dumna <33
A  jeszcze bardziej z PolishDirectioners..! Jesteście wielkie..:D


/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz