środa, 21 listopada 2012

Filmiki, występ dla królowej i PARADE Magazine

Hej przepraszam że tak dawno nie pisałam, ale cos mi wypadło i nie miałam przy sobie neta. Więc zauważyłam że prawie wgl nie musze  nic nadrabiać bo Ew się większością zajęła. Nie bd wam dużej zamulać i przejde do posta. Jak zawsze na początku dodam filmiki które wstawili na yt.

1. Chłopak śpiewa Little Things i przyznaje poszło mu nieźle.


2. Taki filmik od chłopaków. Take Me Home Is Out i to jest 4 część pod spodem dodam reszte.






* Ten filmik to nagranie które informuje że Take Me Home jest na całym świecie. Część 3.


* Część 2.


* I część 1.



3.  Harry gryzie Nialla - filmik w spowolnionym tempie.


4. Hazza lata.



5. Omommoommmmm musicie to zobaczyć. xD Lou wymiata.


6. Little Things - scenki z nagrywania teledysku.


7. PARADE Magazine .

W następnym poście dodam z tego trochę zdjęć.


8. Chłopaki i najfajniejsze momenty z ich kariery.


9. W Australijskim X Faktorze.


10. Krótki Twitcam Liama.


Jeśli chodzi o filmiki to na razie chyba wszystko. Czas przejść do zdjęć i wiadomości o chłopcach. Z tego co zauważyłam troche tych zdjęć jest, dlatego nie dodam wszystkiego. Nie jestem w stanie nad tym zapanować. Na początku zacznę od ;

* PARADE Magazine.


















Choinkowy Lou  ♥









Jeśli gify nie bd się ruszały kliknijcie na obrazek  ; ) .


















Chłopcy dawali wczoraj koncert dla królowej. 














Później Niall spotkał się z Amy.







Teraz cos co was pewnie zaskoczy. Nie wiem czy to prawda, ale coś tam o tym przeczytałam. Jedna fanka pochodząca z Irlandii ma zamiar zmienić płeć. ( tak podały brytyjskie media ) A zmienia ją ponieważ chce wyglądać jak Hazza. Okeeeeey ja też jestem ich wielką fanką kocham ich i miłuje i wychwalam i wgl wszystko, ale nie zmieniła bym sobie dla nich płci. Nie wiem może ona tak tylko mówi żeby zwrócić na siebie ich uwage. Ale jak jedna wpadła na taki pomysł to inne tez niedługo zaczną to robić.

Ta dziewczyna wygląda tak ;



Po ścięciu włosów ( uważa że kiedy to zrobiła poczuła się lepiej, teraz ma zamiar zmienić płeć ) ;


Teraz kolejna rzecz której nie potrafie zrozumieć. Fanki Harrego zaczeły hejtować Swift, tylko dlatego że podobno Hazza i Taylor są razem. Jedna fanka napisała;



To by było na tyle jeśli chodzi o to co na razie wiem.
Zaraz na pasku z dodatkami zamieszcze linki pod którymi możecie głosowac na chłopców. Troche się tego uzbierało.

XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz