piątek, 16 listopada 2012

Na bierząco ..

Okey mam filmiki z Children in Need..
  • Live While We're Young
  •  Wywiad
                        
 A teraz zdjęcia. 




Children In Need 2011

Children In Need 2012


Chłopacy praktycznie się nie zmienili..Poza tym , że Liam nie ma już takich ładnych włosów :)
Styl ubierania również zachowali. Harry jak zawsze marynarka, Zayn jakaś kurtka, jedynie brakuje superaśnych szelek Louisa..  Co do kolorów..to w zeszłym roku poeksperymentowali,  a w tym postawili na czerń i biel.. Oby dwa zestawy są świetne ;D


W necie znalazłam bombowy filmik o Niallu .. 


No ja po prostu z niego sikam ... Te pośladki Horana..<33
A w tych czerwonych szpilkach wygląda bosko :P
Nawet przebiegł w nich kawałek.. jestem z niego dumna xD


Mam jeszcze dla was dwa zdjęcia z sesji świątecznej dla Magazynu ' Parade ' .



Haha Louis jako choinka... :P
Tak pasuje do niego ta rola.. lubi się wyróżniać .:D Ale za to go w końcu kochamy . Prawda? <3

To zdjęcie na zielonym tle.. Mega mi się podoba.. Ta minaa Harrego.. bezcenna <33


A na koniec zdjęcia z wczoraj - Niall w klubie





 



Okey.. Na dzisiaj to koniec..Idę spać.. moje mięciutkie łóżeczko mnie wzywa.. :D
Dobranoc <33


/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz