środa, 7 listopada 2012

Wsystko ;d

Heeeeloooł . xD

Przepraszam że wczoraj nie dodałam żadnego posta, ale musiałam sie uczyć. Oceny nie cieszą moich rodziców, dlatego postanowili oddawać mi laptopa dopiero o 20;30. -.- Brutale. A teraz do rzeczy. Przyznam szczerze  że nie mam pojęcia co działo sie z chłopakami od wtorku. To troche długo. Na początku dodam zaległe filmiki.

Jak już mówiłam będą kolejne filmiki o chłopcach dotyczących nagrywania teledysków. Dzisiaj o Lou ;


Tu filmik od Directioners. Sądzie że b. ładnie im to wyszło. : )



A na tym filmiku sa podziękowania od chłopaków ;

Thank You

KOLEJNA NOWA PIOSENKA ♥

SHE'S NOT AFRAID

Teraz czas na zdjęcia.

 * Liam w muzeum figur woskowych ( był tam razem z Andym w poniedziałek ) .



* Teraz chłopcy są w drodze do LA, a to są foty z lotniska ;











 * Kolejne zdjecie jest w strojach, to tło z tyłu sugeruje że było to do reklamy pepsi.

 
 * W czasie kiedy Liam był w muzeum, Lou zabrał Eleanor na koncert Ed's Sheeran'a. 

  * Harry kiedyś na tt wstawił to zdjęcie, własnie jak przeglądałam jego profil to zauważyłam że je pominęłam. Z podpisem ; " I lose the hair game "


  * Z sesji do albumu Take Me Home ;










XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz