wtorek, 13 listopada 2012

Ellen Show, gify i pare istotnych rzeczy

No więc zacznę od tego że powiem wam o głosowaniu. Klikam sb w link i nie mogę uwierzyć że Christina Aguilera jest lepsza od chłopaków. Dlatego wszyscy zbierzmy się i głosujmy. Nasze głosy dużo dla nich znaczą.  Więc klikać, please.
http://www.fuse.tv/shows/top-40#round/4/match/50a0800217e2babb5763c8b2

Co jeszcze mogę wam powiedzieć. Pewnie zaciekawi was to że chłopcy wracają dzisiaj do UK. Nareszcie bd w domu. Później szalone Directioners, zrobiły akcje na tt pt; Poland Took Boys Home i pojawiła się w Trendach i to jeszcze jak wysoko. Girls we love you ♥


Na tt jest taka pogłoska że chłopcy założyli sobie sekretne konta żeby rozmawiać z dziewczynami, ale to tylko Niall i Harry. Podrywacze. XD Pod spodem zamieściłam zdjęcia Harrego z magazynu NOW. Spodobają wam sie ; )






You Look so sexy, do you now it ? xD

Jak Kasia trafnie zauważyła Ellen Show jest moje. Dodam trochę filmików.



Kocham te momenty w których Niall śpiewa. <3
I fakt na tej piosence słychać że głos Harrego jest zachrypnięty. I to poważnie ! Zauwazyliście ze powtarza się sytuacja z przed roku... Wtedy był poważnie chory. Harry jesteśmy z tb ♥




Boże słuchajcie tego ! Boskie ♥


Tu pod spodem zdjecia z Today Show. Podziwiam Hazze że śpiewa z tym gardłem.










I ta poza Harrego ♥ Wygląda jak wampir. : )





Zauważyliście że Harry zawsze szeroko otwiera paszcze ? XD.

Tu niżej Harry do magazynu Girlfriend ;



Liam spotkał dzisiaj swojego idola Jay'a


Przeczytałam sobie że jutro o 16 ; 00 w Hits Radio ma być jakieś oświadczenie dla Directioners i dotyczy one chłopców. Klikajcie

Tak z nudów szukałam sb gifi i znalazłam ich bardzo dużo, macie ;



Słynne powiedzonko Kasi tu pasuje ; Ju lok emejzing and jor ajs są wery hiptotejzing.


Tu jest parę zdjęć Harrego z sesji TMH


















A tu takie ładniejsze zdjęcia z Ellen Show.











Więcej gifów ;






















No myśle ze na dzisiaj mam juz koniec. Paa. ; *

\Ew.

1 komentarz: