poniedziałek, 12 listopada 2012

MMA, Sesja TMH, Filmiki z odpowiedziami na pytania.

Siemulka. ; d

Dzisiaj w sql byłam tylko na trzech lekcjach a potem frrruuuu do domu. Znowu bolał mnie bzusio. To się staje męczące. Mam nadzieje że do jutra mi przejdzie bo piszemy testy próbne, a nie chce ich później pisać w gabinecie dyrektora. Dlatego ludki trzymać kciuki żebym wyzdrowiała.

Chłopaki zdobyli nagrodę na gali MMA a tu jetst filmik, na którym nam dziękują.


Słodkoo wyszli.

Dostali nagrodę w trzech kategoriach ;
 * Best UK/ Irland Act 
 * Biggest Fans
 * Best New

Pełen wywiad dla Denmark'u. Jak mi się będzie chciało to wam przetłumaczę na sobote. :D



Chłopacy są dzisiaj w Nowym Yorku i z tego co się orientuje, mają  wolne. Aktualnie jest u nich coś koło 12 ; 00.

Liam z Lou wczoraj na balkonie






Taka tam ciekawostka ;

* Reporter; Gdzie byli by chłopcy bez Liama ?
* Ed Sheeran ; W więzieniu.

Leje. Ma racje. Daddy Direction jest najlepszy ♥ Kochamy cie !

Chłopcy odpowiadają na pytania, zadane przez fanki.










To chyba wszystkie. Tyle przynajmniej było ich na yt.

Zdjęcia do sesji Take Me Home








Mega wyszli. Zakochałam sie w nich po raz setny ♥

Okey na dzisiaj mam już dosyć pisania. Bzusio mnie boli. ; (

Paaa : )

XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz