czwartek, 1 listopada 2012

Włochy !

Cześć wszystkim.. Czy u was tez pada deszcz ? U mnie praktycznie cały dzień ;/ Dlatego oglądałam cały dzień filmy <33

 Okey do rzeczy.  Kasia dodała w poprzednim poście zdjęcia z Sesji dla Vogue.. ja mam jeszcze trzy :D





Jutro o 18.00 PL wyjdzie teledysk do ' Little Things ' ... czuje w kościach, że będzie świetny.. Mięli dobry pomysł, żeby zamieścić w nim przygotowania do piosenki.. ;)

1D 9 listopada wystąpią u Ellen.. godziny jeszcze nie znamy, ale wszystko w swoim czasie ;)


Okey..chłopacy wylecieli wczoraj z Madrytu i odwiedzili Włochy. Tutaj macie dwa zdjęcia z wczorajszej  imprezy Hallowenowej ;D




Tutaj mam jeszcze kilka zdjęć z dzisiaj ;)








Wywiad dla @radiodeejay został odwołany, ponieważ chłopacy  byli zmęczeni... Wiecie wieczorem jeszcze występ w XFactor.. a dzień napięty.. co ja mówię raczej cały tydzień. Podróżowanie z kraju do kraju też na pewno nie pomaga, a wręcz męczy.. codziennie są gdzie indziej.. Więc mają prawo czuć się zmęczeni.


A no właśnie 1D wystąpią dzisiaj w włoskim XFactor o 21:00 Pl. Tutaj macie link : XFactor
Nasi chłopcy wykonają prawdopodobnie LWWY ;D


A teraz odbiegnę od tematu ;P Wiecie lubię czytać książki i oglądać filmy o wampirach ;D Jestem tak jakby od nich uzależniona.. I wiecie co.?! Znalazłam zdjęcie Harrego jak wampira..! 
Macie .. :D

Moim skromnym wygląda seksownie <33



/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz