czwartek, 8 listopada 2012

Wszystko po trochu :D

1. Tatuaż Hazzy
Wiadomo, ze Harry był w studiu tatuażu.. jednak dopiero niedawno dowiedzieliśmy się co sobie zrobił.
Jego nowy tatuoo to dwa ptak.. Robiono go około 4 godzin..
Troszkę długo prawda?
Zobaczcie efekty :




2. Newsy
  • XFactor  - program zaczyna się o 5 rano..Godzina została zmieniona ;)
  • Nialler -  taki tam filmik z Horanem :D
Z tego co mi wiadomo..Po wywiadzie z Radiem RMF MAXX Louis cały czas mówił do Zayna : Kocham cię...
Hahaa widać, ze spodobało mu się to słowo ♥
Spokojnie jeśli nas odwiedzą, to nie tylko to im się spodoba .. :D
Mamy jeszcze pełno asów w rękawie..
Przecież Polki są najładniejsze (pomijając mnie) ..i tego się trzymajmy :D
 
A co do wywiadów. Zayn w jednym z nich powiedział, że Perrie pomogła stać się mu pewniejszym siebie..
A Louis, że on i Eleanor mocno sobie ufają..
Tak to jest podstawą udanego związku.. :)
Zgadzacie się ze mną ?

Harry właśnie jest na próbie dźwiękowej .. łapcie zdjęcie :D




A oto zdjęcie z Empika.. 
Już 13 listopada będzie można zakupić nowy album chłopaków :D
Czekamy z niecierpliwością! 



Wiecie tak się zastanawiałam kilka dni temu co można kupić koleżance na gwiazdkę.. I dzisiaj mnie olśniłoo. ! Przecież idealnym prezentem będzie to cudeńko..Tak mam na myśli płytę TMH..czemu wcześniej o tym nie pomyślałam ! :D
Jak myślicie sprawdzi się ?




/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz