piątek, 16 listopada 2012

Fakty, newsy ...

Hej wszystkim.. Z góry przepraszam, że wczoraj nic nie dodałam, ale nie wiedziałam w co ręce włożyć.. Musiałam uczyć się na konkurs z geografii.. który i tak prawdopodobnie nie przejdę :/ Czuję to w kościach..
No ale co tam. Dosyć marudzenia przechodzimy do spraw związanych z One Direction :D

Louis spędził wczoraj dzień z Eleanor.., a Niall wybrał się na koncert Rizzle Kicks..
Ze zdjęć wynika, ze Harry dopiero dzisiaj wrócił do UK..
Macie filmik z lotniska : Lotnisko
Hmm to może być dla was lekkim  szokiem, ale Niall pali..A na potwierdzenie macie zdjęcie :



Okey dzisiaj chłopacy wystąpią w  'Children In Need' o 20:30 PL.. Tutaj możecie wszystko obejrzeć: 

Głosujemyy !!
  •  PCA 2013.. kategorie : Favorite Breakout Artist , Favorite Song, Favorite Album. Favorite Music Fan.
    KLIK
  • The Sun's Sexiest Man Alive 2012 KLIK
Wczoraj był emitowany program u Ellen..macie tutaj filmiki, których wcześniej  nie wstawiłam ..
One Direction wraz z innymi gwiazdami dadzą koncert dla  ofiar huragany Sandy , w MSG 12 grudnia.
 Dla tych, którzy zastanawiają się nad zakupem albumu TMH.. : Cała płyta - Odsłuchaj

A na koniec statystyki. !
  • Według Official Chart Company album TMH został już sprzedany w 94.000 kopiach w UK.
  • Little Things na #1 na iTunes UK 
  • Chłopacy zajmują #6 miejsce na liście RMF MAXX  'POPlista' : http://www.rmf.fm/au/?a=poplista
  • Harry dostał darmowe gry od Playstation i EA... Boże ja tez bym chciała jakieś dostać.. Dajmy an to taką Fife 13...! Naprawdę nie pogardziłabym :P

 
 Okey to chyba na tyle..

/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz