wtorek, 13 listopada 2012

Ellen Show

Na yt pojawiają się nowe filmiki.
Chłopcy byli wczoraj grać w Paintball, a mianowicie Liam, Andy, Lou.
Tu jest filmik na którym Liam szczela zabawkowym pistoletem do reporterów ;


A teraz przechodze do rzeczy. To jest dzisiaj mój ostatni post, bo później będę pisac testy i nie wiem czy dam rade wejść, więc dodam krótką notkę z występu u Elleanor ( mimo że to temat Ew, chce żebyście byli na bierząco, a z jej netem to różnie bywa więc).

Zwiastun filmiku Ell. Słucham go właśnie i ten głos Niall'a taki boski ♥  .


Harry chwalący się swoimi ptaszkami na klacie. Omomomom zabrakło mi słów ;3


I jedno nowe zdjecie ;



W poście pt; Wszystko miałam dodac gify, ale się śpieszyłam i dodałam tylko jednego. Tu dodam troszkę wiecej. xD


















Na dzisiaj koniec.

Papapa.

XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz