poniedziałek, 26 listopada 2012

Infoooo ! :D

Okey dzisiaj krótko i na temat. Nie będę się rozpisywać, bo za chwilę idę spać :P
No więc tutaj macie link :

Harry zapytany na lotnisku przez fankę czy spotyka się z Taylor odpowiada - " Nie ma nic po miedzy mną, a Taylor, spotkaliśmy się raz, jako znajomi" 
To bardzo, ale to bardzo dobra wiadomość :D

Jak wiecie chłopacy są już w NY..Zayn i Louis również dolecieli, ale z opóźnieniem..
Dodatkowa informacja - w najbliższe dni dołączy do nich El..!
Wiecie podziwiam ich za to, że starają się jak najwięcej czasu spędzać razem.. El często jeździ z Louisem.. moim zdaniem to jest strasznie słodkie <3

A tutaj zdjęcie z wywiadu do J14 


Pod spodem harmonogram chłopaków na najbliższe kilka dni :
  • 30.11.12 (piątek) - występ na Mohegan Sun Arena
  • 01.12.12 (sobota) -  występ na Mohegan Sun Arena
  • 03.12.12 (poniedziałek)  - koncert na MSG
  • 04.12.12 (wtorek) - spotkanie z fanami/zwycięzcami Go1Den Ticket
  • 07.12.12 (piątek) - występ na Z100 Jingle Ball oraz powrót do domu
  • 08.12.12 (sobota) - występ na Capital FM Jingle Bell Bal w UK
Pewnie dojdą jeszcze jakieś wywiady itp. ale o tym będziemy informować was na bierząco :)

Teraz jak wam coś napisze to padniecie..
Moja koleżanka miała dzisiaj superaśny sen..!
Byli w nim 1D ja i ona.. ! :D:D
Z tego wszystkiego zapamiętałam, że ja i Harry dużo czasy spędzaliśmy razem.. i wgl wychodziło że chyba mu się podobam ! Tak ten sen poprawił mi humor na calutki dzionek <3
Ale część Liama i koleżanki ( której imienia nie zdradzę, bo nie wiem czy mogę ) jest gorąca.. 
Powiem tylko tyle, że było całowanie :P
I tak za dużo..Ale mam nadzieję, że się nie obrazi .. <3

Dzisiaj są moje Birthday i jak zdmuchałam świeczki pomyślałam życzenie.. Nie zdradzę go wam, bo się nie spełni..ale to chyba największe marzenie jakie kiedykolwiek miałam. 

A drugim pobocznym życzeniem, które chce żeby się spełniło to sen z 1D w roli głównej.. Trzymcie kciuki.. :D

Dobranoc <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz