poniedziałek, 5 listopada 2012

Wszystko : )

Kilka newsów.

1. Niall był za kulisami X Faktora z Amy.






2. Perrie ma nowego pieska, z czego wnioskuje że Zayn też.


Z tego co sie orientuje nazywa sie Hatchi. Brzmi troche dziwnie, ale u nich to sie pewnie inaczej wymawia.

3. Na youtube pojawiły sie nowe filmiki z chłopcami. Troche ich jest.

* Do magazynu " Frida"



* 17 godzin temu pojawiło sie to. I mówi o jakiejś książce z obrazkami. xD


* Zayn i Liam uczą jakiegoś faciota tańczyć


* Jakiś tam słaby filmik z koncertu który grali 3 listopada. Chodzi mi o słabą jakość. Głosy mają świetne ;d




* To dodali jakieś 4 h temu. I są to momenty z czasów kręcenia One Thing. I jest na nim Liam.


* Godzinę temu pojawił sie ten i jest na nim Hazza ♥ . Czy ja tam widziałam wściekłe rosomaki !? Jak sexaśnie na tych motorach wyglądają.


Pewnie niedługo też wstawią reszte .

* Z Tańca z Gwiazdami, niestety nie tańczyli, ale dobry i wystep.



Teraz wyszukałam sb taki z nudów i lubie go ♥

Lou jest hardkorem umie chodzić po ścianie xD. A Liam umie zrobić cos z ogniem że ma go na ręce ! Omomom jak Zayn sie ładnie śmieje. Zaynno śpi z takim ładnym misiaczkiem. I Niall śpiewa w piżamasie. Katty Pery podrywa Niall'a. xD  I wgl jak ona sie z nimi przytula ? Gdybym ja mogła takiego przytulić nigdy bym nie puściła.

* Tak na dobrą sprawe to jest cześć druga.


 * Tu część 1 .

Hahah na końcu rzucali sie papierem do du*y xD .



 * Ten filmik tez jest dobry.

Między innymi kurczak z TESCO, żonglujący Harry, słodziaśnego Liama w loczkach z śmieszną miną, szczekający Lou , skradający sie Harry z dziwnymi odgłosami, a na koniec Hazza przybierający dziwną pozycje... Boje sie. xD



4. Nowa kolekcja ubrań.



5. Zdjęcia z Wonderland magazine.












Boziuu jak ten piesio wtulił sie w Nialla, szczeniak wie co dobre ♥ .

Potem są jakieś foto z fankami ale nie chce mi sie za bardzo dodawać. Myśle że to co napisałam dzisiaj wam wystarczy. Ew kazała wam powiedzieć ze dzisiaj o 22;00 czasu Pl na ituns bd można posłuchać wszystkich piosenek za darmo. Jest już jakieś pół godziny po tym więc większość z was pewnie już to słuchała. Ja niestety jeszcze nie. Bd mogła to posłuchać dopiero jutro. Bo teraz ide lulu.

Pod tym linkiem możecie podbrać iTunsa
 * http://www.apple.com/uk/itunes/affiliates/download/

A pod tym słuchać piosenek;
 * https://itunes.apple.com/us/preorder/take-me-home-yearbook-edition/id555410712

Pa ♥

XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz