piątek, 2 listopada 2012

Premiera !

O mamuniu ! To jest genialne..Super, że teledysk jest w czarno-białym kolorze to daje taki  nastrój. 
Nie mogę się opanować..Oglądam go na okrągło.. :D


Nawet nie uwierzycie, ale popłakałam się jak zaczął śpiewać Harry, a potem Niall. 
Zapamiętałam ten nieśmiały uśmiech Hazzy, gdy zaczynał solówkę.. Wyglądał tam tak słodko.. <3
Albo, gdy Niall tak patrzył tymi swoimi oczami wydawało mi się , że śpiewa tą piosenkę dla mnie..Czułam się taka wyjątkowa...
Bożeee to takie dziwne.. Ile jeden teledysk może wywołać pozytywnych uczuć..
A widzieliście ten śmiech Horana...? To buziak Liama tak na niego zadziałał :P Nw ale strasznie podoba mi się jak Niall się śmieje..<33


Okey teraz może o czymś innym ;)
Wywiad Zayna i Louisa z Radiem RMF MAXX będziemy mogli usłyszeć  9 listopada.. Jestem strasznie ciekawa jakie pytania zostały zadane chłopcom ;)


Te zwiastuny piosenek, które dodała Kasia..oglądałam je już rano..ale nie miałam czasu wstawić ;/
Najbardziej podobały mi się te:
  • Back For You
  • Kiss You
  • I would
  • Heart Attack
  • Last First Kiss
  • Rock Me
  • C'mon C'mon

Troszkę ich jest, ale nic na to nie poradzę, że wszystkie są świetnee..






Oh nie dziwie się, że Liamowi podoba się Szwecja. Taki widok..Sama chciałabym tam pojechać ;)





Haha..
Wpis Liama: What the ...Is thissss ?

To jego zdziwienie :P Wyobrażam sobie jego zakłopotanie :)


Przepraszam, ze dzisiaj tak późno, ale cały dzień zajęty ;/  Mam nadzieję, że mi wybaczycie..

Dobranoc <33



/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz