niedziela, 4 listopada 2012

W domku ♥




Mamy już link do trzeciej piosenki z nowego albumu TMH..  -  
' Kiss You '
Tutaj możecie jej posłuchać.. Kiss You
Ogólnie to jest trochę podejrzane.. Bo niby dlaczego menadżerowie chcieliby by tyle piosenek znano przed premierom.. Dlatego, gdy dzisiaj byłam na TT dowiedziałam się kto za tym stoi. Pewna dziewczyna dodała zdjęcie płyty nowego albumu.


To ona wrzuca piosenki do sieci..Możliwa, że to córka jakiegoś producenta. Nw dlaczego to robi, ale moim zdaniem to jest chore.. Już nie doświadczymy tego podniecenia na myśl o nowej płycie.. Tego zniecierpliwienia..
Ale mam chociaż nadzieję, że więcej singli nie wpłynie. Podałam ten link,ale sama ich jeszcze nie słuchałam i nw czy będę.. Poczekam do wydania płyty.. i dopiero wtedy posłucham wszystkich... ;)

Tutaj macie jeszcze link do prywatnego koncertu, który był w Paryżu -  Cały Koncert 

Chłopcy są już w Londynie ;)  Za to w piątek znowu opuszczają Wielką Brytanie i lecą do USA. Tam będzie nagrany odcinek u Ellen, który zobaczymy 15 listopada ;)

A na dobranoc mam dla was zdjęcia z Paryża i lotniska ;)









/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz