wtorek, 27 listopada 2012

NY

Cześć. Dzisiaj bardzo krótko bo trzeba się uczyć na geo, angielski i historie. Trzymajcie kciuki żebym dobrze to napisała.

Jak wszystkich powszechnie wiadomo chłopcy są w NY. Wczoraj napisałam że Zayn i Lou mieli opóźnienie bo był problem z ich walizkami. Otóż nie okazało się ze chodziło o Visy. Przepraszam, ale wczoraj pisałam w roztargnieniu. No wiec teraz moge jechać dalej. Tu pod spodem zdjęcia chłopców z wczoraj.











Te zdjęcia wiążą się z promocją laleczek.

A tu filmik ;
http://www.youtube.com/watch?v=3haBUUFYFVM&feature=youtu.be


Teraz chce was powiadomić o głosowaniu. Na razie chłopcy zajmują pierwsze miejsce, ale JB depcze nam po piętach. Więc sprężamy się i głosujemy

http://peopleschoice.co/pca/vote/votenow.php

Niall wstawił na TT post w którym poleca tą piosenke


Tu jest zdjęcie z teledysku Kiss You.


Teraz jak coś wam powiem to to wyśmiejecie. Właśnie przeczytałam na jednym z portali plotkarskich że Danielle jest w 8 tygodniu ciąży. A tatą wcale nie jest Liam tylko jakiś inny facet. Dlatego zerwali. Wierzycie w to bo ja nie... I wkurzają mnie takie głupie plotki. Bo co to niby ma być...

Nie wiem co jeszcze mogła bym wam powiedzieć... Więc może napisze coś później. 

XOXO.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz