piątek, 2 listopada 2012

New song x 10 po 20 sekund

Na początku ostatni filmik promujący Take Me Home - z Liam'em. ; *

http://www.youtube.com/watch?v=uOPkZioWQSg

 Jak widzicie na pasku zamieściłam linki. Są to linki żeby można było głosować na chłopców w różnych dziedzinach. Jak wiecie zostali oni nominowani w paru kategoriach. To i tak nie wszystkie, ale reszty nie udało mi sie znaleźć.

Mota reszte piosenek, niestety krótki ale kit z tym.

10 nowych piosenek ! ♥

Jak na razie moje ulubione to ;
 * C'mon C' mon
 * Kiss You ♥
 * Heart Attack
 * Last First Kiss
 * Rock Me ♥
 * Back For You ♥
 * I Would
 Reeeszta ogl jest boska, ale na razie do gustu przypadły mi te i może jeszcze ta ostatnia. :D


Zdjęcia z Włoskiego X Faktora w którym wystąpili chłopcy ( wczoraj ).





















1. Liam dodał na TT  ;

Łyżeczko - widelec

2. Niall na TT zachęca nas do głosowania ;

https://www.facebook.com/VEVO/app_160731467314127

3. Pod tym linkiem będziemy mogli obejrzeć Szwedzkiego X Faktora. U nas o 22;15

http://www.tv4play.se/program/x-factor?video_id=2222929

Reszta zdjęć do magazynu Vogue + filmik z przygotowaniami.


Boższe, kocham to zdjęcie.


Foto z autografami.









 + filmik

I teraz coooś wielkiego ! No więc ; Zayn wczoraj na konferencji powiedział " Widzisz to ♥  Tera to lotom po domu jak debilka. Włączać ten film ludzie !

Jezusiczku jak on to bosko powiedział, omomo zakochałam sie w tym głosie ♥


I jak coś to jest tylko początek.... Nie ma nic dalej -.- . Niall też starał sie cos powiedzieć, ale podobno i tak wyszło to lepiej Zaynowi. Teraz gwałce przycisk replay.


BAYUU ♥

XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz