niedziela, 4 listopada 2012

Cosmo - ankiety ! :D

Okeyy to co zobaczycie pod spodem ..to jest coś :P
Znalazłam ankiety, które wypełniali chłopacy..Z góry przepraszam, ale nie wiem jak przetłumaczyć jedno z pytań.. ;/
Zaczynamy.!


1. Niall


  • Stan cywilny - wolny
  • Byłem zakochany : raz
  • Miłość jest , gdy :  Masz motyle w brzuchu  i zawsze chcesz być przy tej osobie.
  • Nie mogę oprzeć się dziewczyną, które potrafią grać na gitarze
Ludzie ten rysunek rozwala system ;P Jak to zobaczyłam to zaczęłam się śmiać jak głupia :P
Teraz wiemy jaki jest ideał Horana :D
A tak w ogóle to Niall ma ładne pismo nie sądzicie? A jest leworęczny.. ;)



2. Harry 


  • Stan cywilny - wolny
  • Najlepsze  w byciu w zespole jest : to, że moja mama jest ze mnie dumna
  • Najseksowniejsza kobieta, z którą kiedykolwiek pocałowałem to: nie zamierzam wam tego powiedzieć !
  • Najbardziej zwariowaną rzeczą jaką kiedykolwiek zrobił fan jest : ukrył się w koszu 
  • Wzorem związku są dla mnie : mój przyjaciel Ben i jego żona
  • Jedną rzeczą jaką nie rozumiem u kobiet jest : potrzeba makijażu
  • W poprzednim życiu byłem prawdopodobnie w girls bandzie
Zauważyliście, że Harry na początku chciał nam zdradzić kim była najseksowniejsza dziewczyna, z którą się całował.. niestety  potem zmienił zdanie :/
A ideał kobiety dla nie go to sama Marge Simpson.. Ma gust :P



 3. Louis



  • Stan cywilny - w związku
  • Gdybym był fanem One Direction, moim ulubionym członkiem zespołu byłby : Niall
Ponieważ :
           Ma on swój własny mały świat ..( dalej nie mogę się doczytać :P )
  • Nie mówcie nikomu, ale podkochuj się w : Cheryl Cole
  • Najgorszą rzeczą w byciu w zespole jest : brak czasu by grać w piłkę nożną
  • Byłem zakochany : Teraz ;)
Tak.. życzymy szczęścia. <33 


4. Liam



  • Stan cywilny - wolny
  • Nie mówcie nikomu, ale podkochuje się w  : Leonie Lewis
  • Najseksowniejsza kobieta, z którą kiedykolwiek pocałowałem to : Mama Harrego 
Ponieważ : 
         Ona jest gorąca  .. Przepraszam Anne
  • Grałem w karty ' One Direction ' aby : dostać darmowe Nados
A na koniec rysunek ideału Liama.. Niczym się nie wyróżnia.. Liam chyba nie miał weny twórczej :P


5. Zayn


  • Stan cywilny - w związku
  • Nie mówcie nikomu, ale podkochuje się w : Perrie Edwards
  • Najlepsze w byciu w zespole jest to : że mam 4 nowych kolegów
  • Najgorszą rzeczą w byciu w zespole jest : rozłąka z rodziną 
  • Najseksowniejsza dziewczyną, którą kiedykolwiek pocałowałem to: dżentelmeni tego nie mówią
  • Byłem zakochany : raz
Najbardziej podobała mi się odpowiedź druga.. ta o Perrie.. to takie słodkie.. 
Oni do siebie pasują i mam nadzieję, że będą ze sobą bardzo długo ;)




/ Ew.

1 komentarz:

  1. Przy Louisie w uzasadnieniu dlaczego Niall pisze: He has his own little world.The cute one. :)

    OdpowiedzUsuń