środa, 24 października 2012

Hejka.. Widziałam, że ostatnio częściej wchodzić na post o American Music Avards więc przypuszczam że głosujecie. :) Jestem z was dumnaaa :D

Tu macie zdjęcie Amy i Nialla.. Gdyby ktoś nie wiedział to jego przyjaciółka ;)

Amy - po lewej stronie
Powiem, że jest ładna..i sobie tak pomyślałam, że prędzej czy później mogą być razem..
Ale dzisiaj odetchnęłam z ulgą , bo Amy to dziewczyna Darrena! ;D
To on grał ostatnio na Twittcamie z Niallem w Fife ;D
Jak go zobaczyłam to od razu go polubiłam. Wydaję się strasznie miły ;)

A tak w ogóle to wczoraj Niall pomagał farbować mu włosy :D 
Tutaj macie jego zdjęcie :

Haha ;P
 

Mam jeszcze jedną dobrą wiadomość..Chcecie wiedzieć jaką? 
No więc premiera singla  ' Little Things ' jest 29 października . A najlepsze jest to, ze będziemy mogli go usłyszeć w  Radiu BBC 1 o 8.00 PL i w Hits Radio o godzinie 9.00 PL. 

#FAKT : Chłopacy z zespołu uważają , że Niall jest najbardziej rozsądny co do wydawania pieniędzy.


A na koniec macie sweet Harrego ♥





/Ew.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz