wtorek, 30 października 2012

Fakty i newsy !

Heeej ;D Jak tam w szkole..? U mnie nudno jak zawsze.. Jutro ostatni dzień do budy ..jak dobrze to słyszeć <33
Okey przechodzę do konkretów.

Louis zabrał wczoraj Eleonor do zoo.. prawda, że słodko..? Podoba mi się to, że dużo czasu spędzają ze sobą pomimo, że każdy z nich ma wiele obowiązków ;)
Liam za to był wczoraj w Mahiki Club na imprezie urodzinowej Conora Maynarda. ;)

Dzisiaj o 19.00 PL Scott Mills robi live-czat z One Direction :D
Link dopiero podam, bo na razie nie ma nigdzie.. Wiemy tylko, że nie będzie to w BBC 1.. - tak pisał Scott na tt ;)

A teraz parę faktów :

  • Harry uważa, że niskie dziewczyny są słodkie, a wysokie gorące :D ( czyli wychodzi, ze jestem gorąca ;P )
  • Hazza nie lubi kłamstw, dlatego nie kłamie na temat czy ma dziewczynę czy nie..  Więc zostajemy przy tym, ze Styles jest singlem i nie wierzymy plotkom ! 
  •  Harry: "Never mind the age of a girl" 
        Louis: "So you'll date a 13 year old" 
        Harry: "Why not?"

Logika Harrego mnie rozwala :P Ale fakt wiek to tylko liczba i nie powinno się na to zwracać uwagi . Liczy się wnętrze i dojrzałość drugiej osoby ;) 
Coś ze mną nie tak. Nachodzą mnie psychologiczne myśli xD

  • Zayn: Byliśmy w parku i powiedziałem " spójrz tam leży martwy ptak" a Harry spojrzał w niebo i spytał " gdzie?" 
Taak nawet taka gwiazda jak Harry ma przyćmienie umysłu... Ale i tak go kocham <33



/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz