piątek, 19 października 2012

Wszystko i nic

Zayn o 19 czasu polskiego zrobi askzayn.

askzayn

Taaa znając jego odpowie góra na trzy cztery pytania. ; D

Liam dodał na tt zdjęcie z pieskiem : ) Wabi sie BIRT. Z tego co napisał pod zdjęciem, wiemy że jego piesio kocha gryźć buty swojego pana, ale Liam i tak ją kocha.




Takie tam wideo z środy.

wowo

Chłopcy już niedługo wystąpią w reklamie firmy Adidas.
Y
HYYY dokładnie rok temu odbyła sie premiera piosenki Gotta Be You. Żeby to uczcić słuchamy !

Gotta Be You

No i dziś o godzinie 19 mamy dowiedzieć sie czegoś ciekawego. Ja już nie mg sie doczekać.

Nie mówiłam wam o tym ale chłopcy niedawno nagrywali jakiś tam najnowszy dokument do One Direction - The story So Far. No i opowiadają w nim jak zmieniło sie ich życie od rozpoczęcia kariery w wgl.


No i jakieś pare godzin temu ukazała sie okładka nowego singla chłopaków.


Słodziaśnie. Dzisiaj zrobie taki krótki żeby Ew miała o czym napisać. Bo ja sie zawsze rozpisuje a dla niej nic nie zostaje. I ja mam nadzieje  że wszyscy  ładnie głosujecie na chłopców. Przypominam że głosowanie jest do 11 listopada, więc musimy sie sprężyć. A JB cały czas nad nami góruje i to z dużą liczbą punktów -.- . Okey jeszcze tylko po tej 19 powiem wam co to za nowina. O ile ją usłysze, bo mam troche spóźniony zapłon jeśli chodzi o nowinki związane z 1D. Okeee lece ludzie, do zobaczenia później .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz