sobota, 20 października 2012

Sobotaaa ;D

Cześć... i jak tam weekendzik..? Ja się obijam. Trochę pomogłam w domu, a teraz jestem na kompie. W poniedziałek jedziemy na basen i do kina więc nie mam nic do roboty ;D

Chłopacy dzisiaj mają tez dzień wolny, dlatego nie mam zbyt dużo informacji... Ale zawsze coś się znajdzie ;)
 Podobno Zayn i Perrie wybierają się dzisiaj do Newcastle. Mają w końcu czas dla siebie..;)
Harry za to oglądał dzisiaj mecz  Tottenham -  Chelsea.
Poza tym Hazza follwnął dzisiaj Felix'a  i Chris'a Ramsey, którego wczoraj spotkał ;)

7 grudnia 1D wystąpią  na "Z100 Jingle Ball" w NY na Madison Square Garden. Między innymi będą tam  Bieber, Taylor, Olly Murs, Ed i  The Wanted ;D
Nie macie pojęcia jak bardzo chciałabym tam być. Tyle gwiazd w jednym miejscu..coś niesamowitego ;D

Nie wiem czy wiecie, ale Liam kiedyś zapomniał tekstu piosenki na koncercie. Stukał w mikrofon udając, że nie działa. Hmm dobryy sposób .. ;P A to info zdradził nam nie kto inny jak Niall ...

A tak przy okazji. Mam nadzieję, że głosujecie na chłopców w kategoriach na AMA ? Wcześniej podałam linki więc wchodźcie na stronkę i głosujcie. Wierze w was <3


/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz