czwartek, 11 października 2012

Niall.

Dzisiaj o 14 w Londynie rozpoczyna sie koncert BBC Teen Awards. Little Mix, Taylor Swift, Conora Maynard i oczywiście One Direction wystąpią tam na żywo. Niestety nie będzie transmisji na żywo w żadnej telewizji.

Jedziemy dalej.

Zaczynają wkurzać mnie osoby które krytykują chłopaków z 1D. Ostatnio na koncercie jeden antyfan wykrzyczał Niall ' owi ;
 - " Niall jesteś brzydki, i nie zasługujesz na to, aby być w One Direction"
Załamany Niall oddał mikrofon Louisowi i do końca piosenki płakał w ramionach Zayna.



Gdybym ja była na tym koncercie, obiła bym temu komuś buźkę. Ten ktoś nie miał prawa mówić Niallowi że jest brzydki. Każdy ma własny gust. I dla jednych Niall może być przystojny a dla drugich nie. Ja uważam że Niall sie sexi i wgl kocham go jak wszystkich chłopaków <3 .

Niall był ostatnio u fizjoterapeuty. No wiecie z tym kolanem. Biedaczek ; (



2 komentarze:

  1. Jak ta osoba mogła powiedzieć mu coś takiego?! Ten ktoś mu na pewno zazdrości. Ja uwielbiam Nialla i każdego z chłopaków takimi jakimi są <3

    Jokie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierze jak można być takim podłym człowiekiem. Ja tam uwielbiam Nialla jak wszystkich chłopaków z One Direction takimi jakimi są.Nie każdy musi być perfekcyjny.

    OdpowiedzUsuń