sobota, 13 października 2012

Hmm tak jak Kasia pisała chłopcy mają dzień wolny, ale fakt należy im się. Mają pełno obowiązków, a tak mało czasu na odpoczynek.
Przed chwilą praktycznie wróciłam od koleżanki. Oglądałyśmy powtórek koncertu 1D na MTV . 
Powiem tyle - byli niesamowici <33
Nie mogłam się opanować  jak ich oglądałam.. rozpierało mnie od środka..taki przypływ energii ;D
Zazdroszczę tym  osobom, które tam były.. chętnie bym się zamieniła miejscami. Noo ale rzeczywistość jest całkiem inna.. na razie musi mi starczyć oglądanie ich prze ekran. Marne pocieszenie ;/
Tak sobie myślałam. Może to zabrzmi dziecinnie i w ogóle, ale.. ohh nie wiem jak to napisać. xD
Chciałabym się z nimi zakumplować. Poznać ich, a nie tylko dostać autograf czy być na koncercie. Chciałabym spędzić z nimi dzień i zobaczyć jacy są naprawde. Trudno nam ocenić kogoś przez pryzmat sławy. Tak na prawdę ich nie znamy. Wiemy jacy są w świetle reflektorów, ale prywatnie to nie mamy bladego pojęcia o ich życiu.

Co do tych historyjek.. To jest dobry pomysł..mam napisaną nawet jedną taką ..ale wstydzę się ją wstawić.. xD wiecie takie moje małe marzenie ;P

Przeczytałam, że zostałam przyjęta ;D Nie wiecie nawet jak bardzo się ciesze. Spokojnie nie pożałujesz tej decyzji i wy na pewno też nie. 



/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz