czwartek, 25 października 2012

Kawałek tekstu ' Little Things '

Byłam dzisiaj na TT i przeczytałam posta Nialla. Napisał w nim, że wczoraj oglądał ' Paranormal Activity 4 ' razem z Amy, jej siostrą i Darrenem. 

Chłopacy będą jutro w Capital Radio FM o 12.00 PL. Jednak wydaję mi się, że nie będziemy mogli tego obejrzeć online. ;/ Przykro mi, ale trzymcie kciuki, żeby na youtube wpłynęły jakieś filmiki ;D

Nie mogę w to uwierzyć. Już za cztery dni będziemy mogli usłyszeć premiere ' Little Things ' . !!
Solo Harrego zaśpiewał ostatnio Ed, dlatego znamy kawałek tekstu. 

A oto on : 
I know you never liked the sound on your voice on tape and you've never loved to know how much you weight. And you still have to squeeze into your jeanse but you're still perfect to me.

Tłumaczenie :
Wiem, że nigdy nie podobał ci się swój głos i nie lubisz swojej wagi. A musisz jeszcze wcisnąć się w swoje  spodnie, ale nadal jesteś dla mnie idealna.

Powiem tak. Tekst jest piękny.  Jakby co ja go tłumaczyłam, bo gdy sprawdzałam w tłumacz google to nie miało sensu. Nic się nie kleiło, dlatego  wykorzystałam swój mózg i napisałam tak jak ja go rozumiem. Myślę, że dobrze to zrobiłam ;)

A tutaj możecie posłuchać go w wykonaniu Eda : http://www.youtube.com/watch?v=x7KaokBVo1Y 

Teraz napiszę wam taki ranking dotyczący chłopaków.
  
1.Najczęściej followani na TT: 
  • Harry - 7,560,671
  • Niall - 7,120,504
  • Liam - 6,601,046
  • Louis - 6,442,223
  • Zayn - 6,133,419
 2.  Z chłopaków najwięcej osób folluje :
  • Liam - 10,664
  • Louis - 2,911
  • Niall - 2,599
  • Harry - 1,361
  • Zayn - 1,248


A na koniec macie zdjęcie Nialla i Louisa w  hospicjum w Bluebell Wood 







/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz