wtorek, 23 października 2012

Na dobranocc < 33

Kasia pisała wcześniej, że dodam jakiś link. Fakt dodałam go, ale pod zdjęciami z meczu. Noo ale tak w razie czego macie jeszcze raz : Meczzzz

To co teraz napisze może was zaskoczyć.
RMF MAXX będzie miało wywiad z One Direction w Anglii !!
Tutaj macie link, gdzie możecie zadawać pytania. https://www.facebook.com/permalink.php?
Niektóre z nich , a na pewno te ciekawsze będą zadane chłopakom podczas wywiadu, który będzie w PIĄTEK.! 
Więc wydaje mi się, że wartooo !


Dave Cribbs i Luke Frank napisali i  nagrali piosenkę dla mam chłopaków z 1D. Piosenka nosi tytuł ' Mum Direction ' . Dave i Luke trafili w dziesiątkę. One Direction zatytuował swój nowy krążek ' Take Me Home ' , ponieważ najlepiej czują się w domu ;)




Mam też jedno zdjęcie Harrego z fankami :)




Aha zapomniałabym. Postanowiłam dodać imagine o Harrym, ale go jeszcze trochę podrasuje. Wiecie wydłużę trochę rozwój akcji. :)
Zastanowię się jeszcze czy opublikuje go w jednej części czy w dwóch ;) Mam nadzieję, że wam się spodoba ;)


To chyba na tyle. Przepraszam, że się nie rozpisałam, ale ostatnio jakoś mam takie słabsze dni. Cały czas jestem przygnębiona i nawet nw z jakiego powodu. Takie jakieś zmiany nastroju mnie dopadają. Często chce mi się płakać i wgl łatwo się wzruszam. Mam nadzieję, że to minie.
Okey, nie ważne, nie zanudzam już was moimi problemami .
Dobranoc miśki <33


/ Ew.

2 komentarze:

  1. http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/10/5d6c61ac8ba35e1c6bb3a8f4562594ba.gif?1351090227

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyna wiem że to ty to wstawiłeś. xD Mój zapłon, dopiero teraz to zauważyłam ^^. Tak Ew to prawda. I sorki że wtedy tak na cb wskoczyłam, to były emocje. XD.

    OdpowiedzUsuń