sobota, 6 października 2012

Więcej newsów z BBC Radio 1


 Na początek zdjęcie Harrego, Nialla i Louisa ;D








No więc nie wiem jak wy, ale ja odsłuchałam każdą audycje. Wiecie, że podobno najwięcej telefonów przychodziło z Polski ?! :D
Notowałam to co pamiętałam i zrozumiałam. Więc o każdym chłopaku jest parę wiadomości ;)

Liam :
  • Prezenterka Gemma Cairney poruszyła fobie do łyżeczek Liama. Chciała dowiedzieć się dlaczego ich nie lubi. Liam sam nie wiedział jak to wytłumaczyć, ale w końcu powiedział, że to chyba zaczęło się w dzieciństwie ;) 
Harry :
  • Harry został zapytany przez jedną z fanek jak długo rano układa włosy .
    Hmm jak myślicie ile może mu to zajmować? Ja myślałam, że około 15 minut, ale wcale nie..
    Okazuje się, że tylko 5 .. ;D
  • Zaśpiewał również 'Sto lat' jednej z dziewczyn, która dzisiaj obchodzi swoje szesnaste urodziny .
Zayn :
  • Scott( prezenter z którym miał audycje Zayn) wymienił Polskę jako pierwszą ;D
  • Australia i Meksyk to dla Zayna najbardziej zakręcone miejsca na świecie.
  • "Moves Like Jagger" kojarzy się Zaynowi z Harrym, ponieważ wygląda jak Mick.
  • Zayn i Perrie gry są głodni chodzą do KFC
  • Zayn przed studio spotkał się i porozmawiał z niepełnosprawną fanką.
Niall :
  • Niall powiedział, że po tym jak Katy Perry dała mu buziaka, nie mył policzka! 
  • Zayn zadzwonił do Niallera, chcąc sprawić aby się uśmiechnął. Niall powiedział, że go kocha <3 (Make Niall Smile!- taka akcja ;P )
  • Niall mógłby poślubić Cheryl Cole. A oto jak wyobraża sobie ślub : 
 
  •  Niall przyznał, że musi mieć operację kolana. A oto on o kulach przed studiem :
 
  • Niall zdradza chłopcom wszystkie swoje sekrety ;) Zapytany czy o czymś nie wiedzą, zaprzeczył ;)
Louis :
  • Louis podczas audycji przyznał się, że umie grać na pianinie. Na życzenie Grega zagrał 'Paradise' Coldplay
  • Louis lubi zespół 'Kings of Leons'
  • Mama Lou słuchała go w Radio ;) 


/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz