sobota, 27 października 2012

Parę faktów ;)

Hej miśki.. Dzisiaj sobotaaa! Nareszcie wolne..:D
Wczoraj już nic nie dodałam nie miałam siły ;P Wróciłam do domu o szóstej . A moje osttanie lekcje to trzy w-f pod rząd. Więc mam nadzieję, że mi wybaczycie :>

Na początek mam dla was Eda i Harrego :D







Little Mix poleciałay wczoraj do Australii, czyli Zayn został sam.. Na pewno będzie tęsknił za Perrie <3


1D w poniedziałek i wtorek będą w Londynie. W środę będą w Hiszpanii , czwartek spędzą w Włoszech, w piątek można ich spotkać w Szwecji, a w sobotę lecą do Francji ! :D 
No no..cały tydzień zawalony. ;)

Może wiecie lub nie.. Ale Ed Sharen napisał dwie piosenki do albumu ' Take Me Home ' . 

  • Little Things
  • I would



Wczoraj fani mogli spotkać Liama i Zayna w metrze ;D

Nowy tatuaż Liama brzmi :  
' Everything I want but nothing I'll regret ' , czyli 
' Wszystko czego chcę, ale nic nie będę żałować ' 


Okey jeśli dowiem się czegoś nowego to od razu wstawię na blogaaa.. Papa <33



/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz