sobota, 20 października 2012

Wolneee

Hejka. Pewnie nie ma was za dużo. Bo albo już śpicie, albo jesteście na jakiejś imprezce ;D
Ja niedawno wróciłam od koleżanki. Obejrzałyśmy dwa horrory.. 
' Sierociniec ' i ' Dom w głębi lasu ' 
Ten drugii był nawet spoko. Podobał mi się..Ale totalnie nie wiedziałam o co chodzi xD Dopiero pod koniec raczyli nas poinformować ;P
Szczerze się cieszę, że to już weekend. W końcu odpocznę troszkę.. i przy okazji będę miała więcej czasu na szperanie w necie o 1D .. Wierzcie w tygodniu jest to dość trudne ;)

Liam jak wiecie ma słodkiego psa Brit. Wstawił dzisiaj jej zdjęcie  w bluzie ;) Taka specjalna na zimee. Widać, że strasznie się o nią troszczy.. ;)

Prawda, ze wygląda bosko ? <33

Chodzą pogłoski, że Harry utrzymuje w sekrecie swój nowy tatuaż. Niall zdradza, że jest to coś wspólnego z Londynem.. Ciekawe co to może być. Ale w końcu jakąś prywatność chłopacy muszą mieć. Nie wszystko musi być ujawnione ;) Powinni mieć swoje sekrety. Każdy je ma ;)

Zayn na askZayn odpowiedział dzisiaj na kilka pytań. Niestety nie oglądałem tego, ale mam odpowiedzi :)
  • No więc, Zayn woli kurczaka od czekolady. Ha ja zdecydowanie wolę czekoladę. Mam po niej lepszy humor ;D
  • Aktualnie jego ulubioną piosenką jest  Dont Judge Me - Chrisa Browna .. 
  • Zayn powiedział, że nie może doczekać się trasy TMH ...Taak to z pewnością będzie super przygoda. Nie tylko dla niego, ale i całego zespołu ..Czekamy z niecierpliwością ;D

Eleonor wraz z Louisem byli dzisiaj na filmie ' James Bond ' . 
Za to Niall będzie dzisiaj imprezował w Mullingar ..


Na dzisiaj to chyba wystarczy. A jutro znowu coś nowego. 
Dobranoc <333




/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz