sobota, 13 października 2012

O mnie...

No nareszcie udało mi sie dodać muzykę na bloga. Zawsze męczyłam sie z tym długo i tak mi gówno wychodziło -.-, ale teraz znalazłam taką stonke i jest ! Jaka ja niezorganizowana. No więc nie wiem o czym dzisiaj mam zrobić posta... Niech pomyśle może najdzie mnie natchnienie. Dzisiaj chyba nic z tego, wyssało mi mózg. Ale zauważyłam że na niektórych blogach są takie wymyślone przez autorki bloga historyjki. One nazywają to Imaginami. Jaka dziwna nazwa ale okeey. No więc mogli byśmy wprowadzić coś takiego na bloga... To nie był by taki głupi pomysł. Tylko kto by to pisał. Ja kiedyś w przeszłości miałam pare momentów do pisania, ale teraz Bóg jeden wie co sie z nimi stało. A zdolności moje są hm cóż marne... Ale możee Ew. xD
Zią musisz sie zgodzić mnie jak coś natchnie to napisze, ale to wątpie. Pisać w komentarzach czy wam sie podoba ten pomysł czy nie.

A więc tak po długim procesie rozmyślania, postanowiłam przyjąć Ew na bloga. Wieże że nie bd tego żałować. Wszyscy jesteście za tym żeby została, co mnie cieszy bo sama bym nie dała rady. Okey więc tyle o Ew.

Zuważyłam że nie napisałam nic o sobie -.- skoro to czytacie powinniście coś tam wiedzieć.

Mam na imię Kasia, ale to już wiecie, że mam 15 lat to chyba też ? Chodzę do trzeciej gimnazjum. Uczę się przecietnie, chociaż teraz raczej wszystko olewam. Mam trójke rodzeństwa. Albert, Dominika i Rafał. Właśnie przez Rafała polubiłam 1D. Nienawidzę moich włosów, twarzy i wgl wszystkiego. Ogl to jestem raczej brzydka. W szkole zachowuje się jak by mi coś dali. Zazwyczaj roztrzepana, pełna życia, uśmiechnięta. Chyba tak to można określić. Kocham grać w piłke nożną <333333 chyba aż za bardzo. Tylko że teraz moje kontuzje mi na to nie pozwalają . -.- . Chodze do klasy z Ew, można sie było domyślić. Jest moja BFF od piątej klasy. Chce zauważyć że przyjaźń ze mną nie jest łatwa. Dlatego Ew podziwiam cie. Pisze jakoś dziwnie. Nie lubie pisać o sobie więc to może dlatego. Music is my life. No i taniec do tego. Tata mówi że tańcze odkąd nauczyłam sie chodzić. Kiedyś zapisałam sie na takie denne zajęcia taneczne... Tańczyliśmy do takich dziwnych układów. Później dopiero odkryłam mój styl. I to jest chyba hip hop. xD  Nie mam chłopaka i nie wierze w miłość od pierwszego wejrzenia. Kiedyś jak oglądałam bajki to było super, teraz to już tak nie sądze. Uważam że miłość jest przereklamowana. Lubie kumplować sie z chłopakami. xD Nienawidze buraków i jestem uczulona na BITĄ ŚMIETANE, tak teraz możecie mi współczuć... Oprócz 1D lubie prawie wszystkich. Moim ulubionym aktorem jest Johnny Deep i już niedługo zostanie nim Ben Barnes <3. Kocham książki i filmy o wampirach. Ulubiona ksiązka ; Akademia wampirów, a film ; Pamiętniki Wampirów. Śpie z misiem xD. Kocham mojego misia ;* ! Czy tyle wam wystarczy ? Myśle że tak, po co wiedzieć więcej. Tak naprawde to mnie lepiej nie znać . xD  Chyba każdy tak mówi... Ojj tam ; D. No to miśki pewnie was znudziłam moją " barwną " opowieścią o sobie zaraz postaram dodać sie jakiś post :)

XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz