niedziela, 21 października 2012

Takie tam



Wczoraj nie było posta, bo nie wiedziałam co zamieścić. Chyba słabszy dzień. ^^
Dzisiaj wchodze na tt i co widze ? Ce ( antyfanka 1D ) wstawiła filmik. Macie go tam wyżej. Według mnie świetny xD.

Harry wpadl na taki debilny pomysł żeby zgolić sobie głowe na cele charytatywne. Ale sądzi że menadżerowie sie nie zgodzą. I dobrze ! Takie zajebiste loki chce ścinać -.- .

Teraz tu jest link do głosowania.

http://uk.mtvema.com/artists/one-direction

Niall w środe oglądał " mecz " Polska - Anglia... -.-

Właśnie zdałam sobie sprawę że tylko 8 dni do premiery Little Things. Omomom ! <3

Tu jest taki tam Lou na plakacie. Przypominam ludki że jutro będzie mecz drużyny Louis'a. Będą na nim wszyscy chłopcy.


Co by tu jeszcze dodać....

O.o mama Harrego miała wczoraj urodziny. Spóźnionego Najlepszego Annie. : )


Zayn i Perrie byli wczoraj w Newcastle. 

Paul opuści chłopców pod koniec następnego roku. Co znaczy że nowy menadżer i zmiany. Chłopcy z Union J mają LWWY ustawione na budzik. Jak słodko . 

Zastanawia mnie dlaczego nie ma niczego nowego o chłopakach. Wszędzie cisza. 

Może coś o askzayn ; )

1. No wiec ulubiony film Zayn'a to " Człowiek z blizną ". 
2. Woli lato niż święta. ( ja zdecydowanie święta, bo wtedy preeeezenty ! xD )
3. Jego ulubiona piosenka to Chris Brown - Don't Wake Me Up. 
 

4. Ulubiony kolor oczu u drugiej osoby to niebieski.
5. Zayn jest podekscytowany albumem i nie moze doczekać sie występowania na scenie z nowymi piosenkami.
6. Jego ulubionym batonikiem jest Kinder Bueno.

Kto widział reklamę polskiego Mam Talent ?

http://www.youtube.com/watch?v=-vahdduaCeE&feature=player_embedded

No to tam w tle słychać taka jedną piosenkę co napisało tych pięciu chłopaków. . . Wiecie których. . .


Tam powyżej jest filmik z odpowiedziami chłopaków. Jest on z programu La Boite.


Takie tam pytania na które mam odpowiedź. Bo reszty nie zrozumiałam.

1. Do you know Who's The French president ? ( chyba nie musze tłumaczyć )
Liam ; Jacques Chirac...
Lou; Capitan Jack Sparrow.

2. Show us now to Raise up the Temperature in Less Than 30 seconds ! GO !
Nooo i oni tam robią takie dziwne ruchy xD.

3. Can you Impersonate one of your fans shouts ? ( chyba naśladują głosy fanów )
Zayn ; Loui I love your bottom. xD
Harry ; Loui show me your ass ( pokaż mi swój tyłek ).

4. I love underwears! So tell me... What are you wearing tonight guys ?
Loui ; Nosi bokserki " Topman " 
Niall ; Nw coś tam belkotał  ; P
Liam ; A ja " Polo "

5. How to be really provocative in this room ? I've got am idea... strip tease ?
Hahaha tylko Niall kliknął No.

6. This room is club ! So teach us your favourite dance step ?
Liam bitboksuje, a reszta tańczy : )

7. Which one of you would you date if you were a girl?
Zayn ; Niall. ( i całuje Niallera w policzek )

8. Wout could be the best feaster ever for your album in this room ?
A Lou drze ryja że powiedzieli to równocześnie xD.
Zayn ; Nasz album nazywa sie zabierz mnie do domu.
Loui; Więc niech mnie weźmie.

No a na koniec było czy mogli by zaśpiewać Call me maybe  i zaśpiewali.

I potem na koniec powiedzieli coś po francusku ( chyba ), ale nie zrozumiałam -.-

To jest Hazza w czarpce " POLSKA " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No to na teraz tylko tyle : )

XOXO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz