piątek, 19 października 2012

Hejoo ;)

Siemkaa..  Dzisiaj był ładny wycisk na w-f. ;/  Robiliśmy przewroty, skakaliśmy przez kozła i płotki. potem jeszcze ćwiczenia i bieganie.. Ratunku.. !

Macie tutaj filmik, na którym Louis mówi o poniedziałkowym meczu charytatywnym. Louis o meczu ;)

A tutaj link do przemówienia Nialla (jego urodziny ) - Urodziny ;)

Musze wam powiedzieć, że nie oglądam tych linków, które dodaje, bo mój Internet jest za wolny ;/ Ale niedługo mam mieć nowy - szybszy ;D I chce wszyściutkoo nadrobić ;)

Doznałam lekkiego szoku. Bo przeczytałam, że Niall jednak nie robi sobie dzisiaj tatuażu. Czyli co miał taki zamiar ? Widać chce tak jak reszta chłopaków mieć tatuooo.. mam nadzieję, że nie będzie go to bardzo bolało.. bo tego chyba się najbardziej boi ;)
Niall jestem z tobą <33


/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz