wtorek, 30 października 2012

New

Okey musze odrobić zaległości. Bo ostatnio jak zauważyliście niewiele pisałam. Szkoła zaczyna mnie przytłaczać. Ucze sie a efektów i tak nie ma. Ale i tak mam to gdzieś.
No wiec na początku chciałam was przeprosić i postaram sie dodawac jak najwięcej postów. ♥

1. Niall miał dzisiaj wywiad. Tu  pod spodem jest link ;
Niall

2. Zayn ma nowy tatuaż. Ponoć dzisiaj zrobił sobie jeszcze jeden.





3. Chłopaki ciesza sie że podoba nam sie Little Things i nie mogą sie doczekać kiedy usłyszymy resztę albumu.

4. Liam na imprezie Halloween z przyjaciółmi ;








 Patrzajcie ! Nie wiem czy gdzieś to jest, ale ja to mam . No więc nagranie musicie koniecznie obejrzeć. O Niallu. ♥

Zakochałam sie xD. 

Tu o Zaynie 


Wygląda sobie tak sexownie. :D 

I ta sesja. OMOMOMOMOM ! Umarłam w butach ♥ Jak coś jest ona do magazynu Wonderland. 




Jak cos chce takiego pieska na urodziny. Zawsze o takim marzyłam. : ) 



I Hazza w swoim ulubionym kolorze. Nie no leje z niego ♥

Wczoraj wieczorem Zayn i Niall byli w klubie AURA . 











 
No i dzisiaj o 19. 00 zaczął sie live - chat z One Direction. Przepraszam że pisze to dopiero teraz ale niedawno wróciłam z kościoła.

Klik 

XOXO. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz