poniedziałek, 8 października 2012

Takie tam.

Jak zawsze z nudów latałam po necie w poszukiwaniu nowinek o One Direction i coś tam znalazłam. Mam filmik przed ich wyjściem na scene. Mieli narysować siebie nawzajem. Louis chciał narysować Liama bo jak stwierdził ; coś tam, coś tam new bad boy. Lubie ten moment w którym to mówi. I potem wszyscy marają Liama po włosach. <3

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Cd3pWr65128

Najlepszy portret według mnie narysował Zayn. Taki fajny xD.

Jest jeszcze jeden filmik o tym kogo powieszali na ścianach jak byli młodzi, ale nic nie usłyszałam. Kto chętny powodzenia, fanki tak sie wydzierają że nie jestem w stanie nic usłyszeć xD

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_o3wVZPfC_w#!

Teraz takie newsy ;

* Niall po gali udał się na koncert Cheryl Cole


 
To tylko taki tam półnagi Horan, przeglądajcie dalej xD

 * Leona Lewis od wczoraj followuje Liama na tt.



A tu jest reszta wywiadów ;

Hazza

Liam


Okey kończe na dzisiaj. Myśle że wam sie podoba nasz blog. Chyba bardziej mam taką nadzieję ; ). No to dozobaczenia jutro. ;**

XOXO.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz