czwartek, 25 października 2012

Zdjęcia z dziś ;D

Mam dla was pięć zdjęć z dzisiaj. Chłopacy są na nich z fankami w wieku no nw 8 - 9 lat ?
Te małe są słodkie <33









Ogólnie rzecz biorąc jestem niepocieszona , bo zdjęcie Harrego i Nialla są rozmazane ;/ I chciałam was za to przeprosić ..
Chwila, chwila czy Hazza stoi w samych skarpetkach? Nie szkoda mu takich bielusieńkich ? :P

A tak w ogóle to on i Louis grali dzisiaj w piłkę w parku. Wiecie co. Tak sobie myślę, że łatwo ich spotkać w Londynie. Często są widywani w TESCO, w parku .. z łatwością można by było z nimi porozmawiać. ;D
Może nie wiecie, ale chce tam kiedyś polecieć.. to miasto zawsze mi się podobało nawet, gdy nie znałam jeszcze 1D.. więc mój wyjazd będzie korzystny :D


PS. Kasia kazała was przeprosić , ale nie doda dzisiaj żadnego posta, bo ma odłączony Internet. Ogólnie cała nasza gmina ma.. alee nie ja :D 
Cieszcie się i radujcie razem ze mną :D


/ Ew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz